در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

جاروبرقی پارس‌خزر مدل توربو WB 2500

شناسه محصول: KM294
شناسه محصول: KM294
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
8,080,000
7,500,000 تومان 580,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قدرت موتور: 2400 وزن دستگاه: 5.4 ‌کیلوگرم طول کابل برق: 14 متر نوع جاروبرقی: ‌کیسه‌دار نوع فیلتر خروجی: HEPA تعداد سری: 4 عدد محدودهٔ توان مصرفی: 2000 تا 2500 وات

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
جاروبرقی پارس‌خزر مدل توربو WB 2500
نقد و بررسی

قدرت موتور: 2400

وزن دستگاه: 5.4 ‌کیلوگرم

طول کابل برق: 14 متر

نوع جاروبرقی: ‌کیسه‌دار

نوع فیلتر خروجی: HEPA

تعداد سری: 4 عدد

محدودهٔ توان مصرفی: 2000 تا 2500 وات

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

جاروبرقی پارس‌خزر مدل توربو WB 2500محصولی مناسب است که به شما در امر نظافت کمک بسیار زیادی خواهد کرد. این جاروبرقی دارای قابلیت‌های مناسب است‌. در این مطلب ما قصد داریم به معرفی دستگاه جاروبرقی پارس‌خزر مدل توربو WB 2500 بپردازیم پس با ما همراه بمانید.

WB 2500 جاروبرقی پارس‌خزر مدل توربو
نظافت امری بسیار مهم و حیاتی برای ادامه‌ دادن به زندگی است. اگر نظافت و گردگیری و خاک‌روبی را به‌درستی انجام ندهیم ممکن است به بیماری‌های متعدد گرفتار شویم. از طرف دیگری نظافت می‌تواند در ایجاد تمرکز و روحیهٔ بهتر برای ما مؤثر باشد.
امر نظافت آن‌قدر از اهمیت بالایی برخوردار است که انسان‌ها درگذشته با بستن شاخه‌های درختان به هم برای انجام این امر استفاده می‌کردند.
به‌مرورزمان مدل های دستی وارد بازار شدند که مردم از آنها برای نظافت محیط استفاده می‌کردند اما به دلیل اینکه کار با این مدل انرژی زیادی از افراد صرف می‌کرد و کار با آنها زمان‌بر بود، کم‌کم جاروهای برقی به بازار آمدند و با استقبال زیادی از طرف مردم روبه‌رو شدند. این دستگاه‌ها به حدی در قلب خانه‌ها جا باز کردند که دیگر عضوی از وسایل ضروری و پر استفادهٔ هر خانه‌ای شدند.

این دستگاه‌ها وسایلی هستند که بادقت و سرعت بهتری به نظافت خانه می‌پردازند.
این دستگاه‌ها وسایلی هستند که به کمک قدرت مکشی که دارند، گردوغبار و آلودگی‌ها را از سطوح مختلف جمع‌ خواهند کرد.
این دستگاه‌ها به انواع مختلفی چون صنعتی و خانگی، سطلی و شارژی، رباتیک و آب‌وخاک تقسیم‌بندی می‌شوند در این مطلب ما به معرفی و توضیح کوتاهی درمورد هرکدام از آنها خواهیم پرداخت.
مدل های سطلی بلند و قدیمی هستند و ممکن است صدای زیادی را تولید کنند. اما دارای قدرت خوبی هستند. این جاروها دارای کیسه‌های دائمی هستند که قابل دور انداختن نیست و خودتان باید آشغال‌های درون آن را خالی کنید.
مدل خانگی مدل بعدی است که دارای زیبایی، وزن مناسب، مکش خوب هستند که بیشتر افراد از آنها استفاده می‌کنند. در این دستگاه‌ها از کیسهٔ یک‌بارمصرف استفاده شده است که تنها بعد از پرشدن کافی است که این کیسه را تعویض کرده و یک مدل نو را جایگزین آن کنید.
البته گفتنی است که این دستگاه‌ها توانایی روشن ماندن در مدت‌زمان طولانی را ندارند و باید هر 30 دقیقه یک‌بار خاموش بشوند و استراحت کنند.
مدل شارژی مدل بعدی است که بیشتر برای محیط‌های کوچک‌تری قابل‌استفاده هستند.
وزن کم و نداشتن سیم از ویژگی‌های مناسب این دستگاه‌ است که عمل جاروکشی را آسان خواهند کرد.
دستهٔ بلندی که در بعضی از مدل‌های این دستگاه‌ وجود دارد کمک می‌کند که افراد برای جاروکشیدن خم و راست نشده و کمتر خسته بشوند.
البته قیمت بالا و کوچک بودن مخزن این دستگاه از معایب آنها است.
مدل صنعتی مدل بعدی این دستگاه‌ها است که برای مکان‌های بسیار بزرگی چون مدارس، مساجد، کارخانه و ... مناسب هستند. این دستگاه‌ها می‌توانند برای طولانی‌مدت روشن بمانند. آنها همچنین دارای مکش بالایی هستند. البته صدای زیاد، قیمت بالا و وزن سنگین از عیب‌های این مدل است.
البته این مدل برای مصارف خانگی مناسب نیستند.
مدل رباتیک یک مدل دیگر از این دستگاه‌ها است که یکی از انواع جدید است. آنها با استفاده از حسگرها و هوش مصنوعی به تمیزکردن سطوح می‌پردازند. در این دستگاه‌ها نیازی به کاربر نیست.
تنها کافی است شما روز و ساعت مدنظر را در داخل این دستگاه وارد کنید. این دستگاه خود به تمیزکردن می‌پردازد و پس از پایان کار خود به‌جای خود بازمی‌گردد.
همان‌طور که در قسمت بالا خواندید این مدل‌ها از انواع مختلف این دستگاه‌ها بودند که به شما معرفی کردیم اما مدل خانگی دارای کاربرد بیشتری در بین همهٔ مدل ها هستند که چند مورد از ‌کاربردهای آنها را برای شما در قسمت بعدی توضیح خواهیم داد.
با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توانید آلرژی را کاهش دهید. به این صورت که به‌جای گردگیری و پخش کردن غبارها در هوا، با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توانید به ازبین‌بردن آنها کمک کنید و آلرژی و حساسیت به غبارها را کاهش دهید.
با کمک این دستگاه‌ها می‌توانید مکان‌هایی چون زیر مبل، زیر یخچال‌ها و بین درز فرش و مکان‌هایی که دسترسی به آنها سخت است را تمیز کنید.
در این مقاله ما قصد معرفی یکی از محصولات شرکت پارس‌خزر را داریم. شرکت پارس‌خزر تمام سعی خود را کرده تا مانند برند‌هایی چون سونی و سامسونگ بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند. شما می‌توانید این محصول را مانند محصولات دیگری چون جاروبرقی پارس‌خزر مدل 2000 و جاروبرقی پارس‌خزر مدل VC2200 از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید.

جاروبرقی پارس‌خزر مدل توربوWB 2500 دارای چه ویژگی‌هایی است؟

WB 2500 جاروبرقی پارس‌خزر مدل توربو

این محصول از مدل کیسه‌دار است. موتور این دستگاه دارای 2500 وات قدرت است. مکش این دستگاه مناسب بوده که می‌تواند خرده‌های آشغال ریز را هم جمع‌آوری کند. سری‌های مختلفی که برای این محصول تعبیه شده است کمک می‌کند تا کاربر بتواند به‌آسانی به نظافت محیط بپردازد. برای این دستگاه فیلتر ضد آلرژی HEPA تعبیه گشته است که مناسب بوده و همچنین کیسهٔ این دستگاه قابل شست‌وشو با گیرهٔ پلاستیکی است. همچنین مجهز به اسفنج در دهانهٔ ورودی پاکت می‌باشد.
برای این دستگاه یک لولهٔ خرطومی با روکش کنفی طراحی شده است. یک نشانگر الکترونیکی برای نشان‌دادن پرشدن کیسهٔ آشغال دستگاه تعبیه شده است.
دستگیره‌ای برای این دستگاه طراحی شده است که کمک می‌کند تا حمل و جا‌به‌جایی این دستگاه آسان باشد. وزن این دستگاه مناسب است.
با استفاده از ولوم تعبیه شده بر روی این دستگاه می‌توانید قدرت مکش دستگاه را تعیین کنید.
این دستگاه مجهز به سیستم پارک در دو محل زیر و عقب محصول می‌باشد. همچنین دارای بامپر ضدضربه سرتاسری است. این محصول دارای تفنگی جدید با طراحی ارگونومی می‌باشد.
بدنهٔ این دستگاه از جنس ABS بوده و دارای رنگ‌های مختلف و زیبایی است که می‌تواند با هر سلیقه‌ای سازگاری داشته باشد.
پدال فشاری که برای این دستگاه تعبیه شده است به جهت خاموش و روشن‌کردن دستگاه به کار می‌رود و دارای روکش آبکاری می‌باشد. همچنین مشترک با ناب تنظیم مکش است.
همچنین این محصول دارای سیم‌جمع‌کن اتوماتیک می‌باشد.
شعاع عملکردی این محصول 14 متر می‌باشد.
دکوریشن‌های استیل تزئینی بر روی بدنهٔ اصلی دستگاه طراحی گشته است که مناسب می‌باشد.
یک عدد کیف پارچه‌ای به جهت نگهداری قطعات جانبی و پاکت دستگاه به کاربر ارائه خواهد شد.
برس‌های جانبی متفاوتی برای تمیزکردن انواع سطوح و جاهای غیرقابل‌دسترسی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.
یک عدد فیلتر در قسمت ورودی موتور دستگاه تعبیه شده است و همچنین یک عدد فیلتر هپا در خروجی موتور به جهت تصفیه کردن هوای خروجی به فضای اتاق نیز برای این دستگاه طراحی گشته است.
چهارچرخ پلاستیکی برای حرکت آسان این دستگاه در نظر گرفته شده است.
لوله تلسکوپی فلزی رنگ شده طوسی برای این دستگاه طراحی گشته است. همچنین این دستگاه از برس کف پلاستیکی با کارایی مناسب نیز بهره می‌برد.
در نهایت کلام این دستگاه یک وسیلهٔ مناسب برای نظافت است.
جاروبرقی پارس‌خزر مدل توربو WB 2500 دارای ویژگی‌های مناسب است. این جاروبرقی به شما کمک زیادی خواهد کرد. شما می‌توانید دستگاه جاروبرقی پارس‌خزر مدل توربو WB 2500 را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان این محصول را خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت