در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

جاروبرقی پارس‌خزر مدل VC2200

شناسه محصول: KM240
شناسه محصول: KM240
دسته بندی: شستشو ونظافت
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
5,474,000
5,100,000 تومان 374,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مکش دستگاه: 2200 وات   قدرت موتور دستگاه: 2200 وات   وزن دستگاه: 8.2 کیلوگرم   ابعاد دستگاه: 520x320x250 میلی‌متر   طول سیم برق دستگاه: 5 متر   گنجایش مخزن جاروبرقی: 8 لیتر   شعاع عملکرد دستگاه: 7 متر   تعداد سری‌های دستگاه: سه عدد...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
جاروبرقی پارس‌خزر مدل VC2200
نقد و بررسی

توان مکش دستگاه: 2200 وات

 

قدرت موتور دستگاه: 2200 وات

 

وزن دستگاه: 8.2 کیلوگرم

 

ابعاد دستگاه: 520x320x250 میلی‌متر

 

طول سیم برق دستگاه: 5 متر

 

گنجایش مخزن جاروبرقی: 8 لیتر

 

شعاع عملکرد دستگاه: 7 متر

 

تعداد سری‌های دستگاه: سه عدد

 

تعداد پارویی دستگاه: یک عدد

 

تعداد چرخ‌های دستگاه: سه عدد

 

محدوده طول سیم برق دستگاه: 5 تا 10 متر

 

محدوده توان مصرفی دستگاه: 2000 تا 2500 وات

 

نوع جاروبرقی: کیسه‌دار

 

دارای سیم‌جمع‌کن خودکار

 

دارای نشانگر پر بودن مخزن

 

دارای سه نوع پاکت دائمی،

 

یکبار مصرف و ضد آلرژی هوا

 

دارای سری پارویی

 

 

دارای سری دوطرفه

 

دارای دفترچه راهنما

 

دارای ولوم جهت تنظیم میزان مکش دستگاه،

 

دارای برس ضمیمه مبل و درزگیر،

 

مجهز به فیلتر جریان ورودی هوا،

 

مجهز به پاکت هوا و فیلتر اسفنجی برای جریان خروجی هوا

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

جاروبرقی پارس‌خزر مدل VC2200 محصولی پرقدرت و فوق‌العاده است. این جاروبرقی محصولی کاربردی است. ما در این مقاله به بررسی ویژگی‌های دستگاه جاروبرقی پارس‌خزر مدل VC2200 پرداخته و آن را به شما معرفی خواهیم کرد.
پس لطفاً تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید.

VC2200 جاروبرقی پارس‌خزر مدل

به‌طورکلی دستگاه جاروبرقی، از آن دسته دستگاه‌های
نظافتی بوده که با تسریع و تسهیل در جاروکشی، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران پیدا کند و به‌واسطهٔ کیفیت نظافتی بالاتری که نسبت به شیوه‌های دیگری دارد، کاربرد فراوانی پیدا کرده است.
دستگاه جاروبرقی خانگی به‌وسیلهٔ تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارد، توانسته نسبت به شیوه‌های سنتی نظافت بسیار کارآمدتر عمل کند. به همین دلیل، بهترین گزینه برای نظافت خانه‌ها و محیط کار و صنایع هستند.
به‌طورکلی، قدرت مکش جاروبرقی به معنای همان توانایی دستگاه جاروبرقی در به‌وجودآوردن خلا و واردکردن جریان پرسرعت به داخل مخزن است.
درحالی‌که سرعت مکش به معنای حجم هوای مکش شده به داخل مخزن در بازه زمانی مشخص است که همین حجم هوا باعث انتقال آلاینده‌ها به داخل مخزن می‌شود.
یک نکتهٔ مهم دربارهٔ جاروبرقی این می‌باشد که سرعت مکش و قدرت مکش دستگاه جاروبرقی‌،
ارتباط مستقیمی با همدیگر ندارند.
یعنی به در قدرت مکش حداکثری سرعت مکش کمترین مقدار بوده و در سرعت مکش حداکثری، قدرت مکش حداقل است. به همین دلیل پیداکردن قدرت و سرعت مکش بهینه برای دستگاه‌های مکنده تأثیر قابل‌توجهی در کارایی و بهره‌وری دستگاه خواهد داشت.
جمع‌کردن بیشتر آلاینده‌ها با کمک جاروبرقی، تا حد بسیار زیادی آسان و ساده است. همان‌طور که می‌دانید دستگاه جاروبرقی، دارای مخزن است و گرد و غبارها و همچنین آلاینده‌های جمع‌آوری‌شده را در داخل مخزن ذخیره می‌‌کند. به همین جهت تخلیه کردن و انتقال دادن آلاینده‌ها را آسان خواهد کرد. جاروبرقی دارای سیستم فیلتراسیون می‌باشد که می‌تواند از انتشار گردوخاک در محیط و هوای خانه، جلوگیری کند.
به دلیل اینکه دستگاه‌های جاروبرقی، از جمله وسایل الکتریکی هستند، برخلاف روش‌های سنتی و قدیمی،
در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند سطوح مختلف را نظافت نمایند. جاروبرقی‌ها به دلیل داشتن موتور‌های پرقدرت در ساختمانشان، با مکش بسیار سریع می‌توانند ذرات گردوغبار و مواد آلاینده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ازروی سطوح مختلف، نظافت کنند که این موضوع باعث صرفه‌جویی زیادی در زمان و انرژی شما خواهد شد.
جاروبرقی‌ها می‌توانند با نظافت محیط خانهٔ شما، سطوح مختلف را از آلودگی‌ها پاک کنند. همین موضوع باعث می‌شود افرادی که دچار حساسیت‌های شدید تنفسی هستند، با زدودن این آلودگی‌ها، بتوانند به شکل راحت‌تری تنفس کنند. به‌علاوه، نظافت محیطی که در آن زندگی می‌کنیم، به ما کمک می‌کند تا روحیهٔ بهتری داشته باشیم و بتوانیم تمرکز بهتری بر روی انجام کارهای مختلف داشته باشیم.
استفاده کردن از جاروبرقی، علاوه بر اینکه آسان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از روش‌های سنتی است، کاربری
سادهٔ این جاروبرقی‌ها کمک می‌کند تا دفعات نظافت و جاروکشی افزایش پیدا کند. همین امر تأثیر بسیار زیادی در افزایش طول عمر فرش و موکت‌ها خواهد داشت.
جاروبرقی‌ها دارای انواع زیادی هستند اما همهٔ ما می‌دانیم که هیچ‌کدام به اندازهٔ جاروبرقی‌های معمولی، قدرتمند و کاربردی نخواهند بود. ازاین‌رو ابتدا نیاز خود را بررسی کرده و با کسب اطلاعات کافی و لازم برای خرید جاروبرقی، اقدام به خرید این محصول کنید.
ما در این مطلب قصد داریم دستگاهی را از برند آشنا و خوش‌نام پارس‌خزر به شما معرفی کنیم.

دستگاه جاروبرقی پارس‌خزر مدل 2000  و جاروبرقی پارس‌خزر مدل کمپرسور 2500W از محصولات باکیفیت این شرکت هستند.
اما قبل از هر چیزی باید بگوییم شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت خرید اینترنتی سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به این شعبه از شرکت معتبر پارس‌خزر، این محصول را خریداری کنید.

در مقایسه با برندهایی چون بوش و سونی و... محصولات این شرکت دارای کیفیتی مناسب هستند.
فروشگاه پارس‌خزر اصفهان به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقهٔ ده سال فعالیت درخشان، در حال عرضهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه جاروبرقی پارس‌خزر مدل VC2200 چه قابلیت‌هایی دارد؟

 

این جاروبرقی، یک محصول قدرتمند باقدرت مکش مناسب و قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه از شرکت معتبر پارس‌خزر می‌باشد.
این دستگاه دارای یک موتور پرقدرت با توان مصرفی 1800 وات بوده که می‌تواند به‌آسانی سطوح مختلف را از آلاینده‌های مزاحم، تمیز کند.

VC2200 جاروبرقی پارس‌خزر مدل
این جاروبرقی پارس‌خزری به شما امکان استفاده از
دو نوع پاکت دائمی و یکبار مصرف را خواهد داد که یکی از نقاط قوت این دستگاه به‌حساب می‌آید.

این محصول دارای گنجایش مخزن 8 لیتر بوده که برای استفاده در فضاهای بزرگ بسیار مناسب می‌باشد. چرا که در صورت استفاده از کیسه‌های یک‌بارمصرف یا دائمی برای عوض‌کردن و یا خالی‌کردن آن‌ها به مشکلی بر نخواهید خورد.

این دستگاه دارای قابلیت تنظیم میزان مکش می‌باشد که از ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شود.
همچنین این جاروبرقی پارس‌خزر مجهز به برس و سری درزگیر برای نظافت وسایل خانه‌مانند مبل و پرده‌ها می‌باشد که بر محبوبیت این دستگاه قدرتمند اضافه می‌کند.
یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه، استفاده از فیلتر اسفنجی در این جارو می‌باشد که این موضوع باعث شده تا هوای خروجی از دستگاه، از هرگونه گردوخاکی عاری باشد.
این دستگاه، به‌گونه‌ای طراحی گشته است که در رنگ‌های متنوعی در بازار وجود دارد و همین امر، سبب گشته تا این جارو با هر سلیقه‌ای سازگاری داشته باشد.
این محصول، دارای فیلتر هپا در قسمت خروجی هوا‌ی دستگاه می‌باشد. کاربردی که این فیلتر دارد درواقع، تصفیهٔ هوای خروجی از جاروبرقی می‌باشد. این فیلتر هپا توانایی این را دارد که ذرات معلق بزرگ‌تر از 0.3 میکرون را که برای سلامتی ما ضرر دارند را از هوای خروجی جاروبرقی حذف کند و یک‌هوای سالم و تصفیه‌شده را از آن خارج کند. توجه داشته باشید که فیلتر هپای دستگاه، قابل شست‌وشو می‌باشد.
می‌دانید که جاروهای کیسه‌دار با پرشدن مخزن خود، دچار کاهش قدرت مکش می‌شوند.
بنابراین باید قبل از اینکه مخزن به طور کامل پر شود و یا در هر زمانی که متوجه شدید کیفیت جارو افت کرده است، کیسهٔ را تعویض یا تخلیه نمایید.
چراغ نشانگری که بر روی بدنهٔ این دستگاه، قرار دارد، زمان مناسب برای تعویض و تخلیه کیسه را به شما اطلاع خواهد داد.
این محصول، مجهز به ولوم برای تنظیم میزان مکش دستگاه و همچنین چهار‌چرخ منعطف و نرم بوده که از نقاط مثبت این دستگاه محسوب می‌شود.
همچنین این جارو، دارای سیم‌جمع‌کن خودکار نیز می‌باشد.

جاروبرقی پارس‌خزر مدل VC2200، یک محصول با ویژگی‌های زیاد است. به کمک گنجایش زیاد و قدرت مکش مناسبی که این جاروبرقی دارد، می‌توان محیط‌های بزرگ و سطوح مختلف را از هرگونه آلودگی پاک کرد.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه جاروبرقی پارس‌خزر مدل VC2200، را از سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت