در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

جاروبرقی پارس‌خزر مدل 2000

شناسه محصول: KM241
شناسه محصول: KM241
دسته بندی: شستشو ونظافت
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
4,200,000
4,100,000 تومان 100,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قدرت موتور دستگاه: 2000 وات   ابعاد دستگاه: 460x300x260 میلی‌متر   وزن دستگاه: 8 کیلوگرم   طول سیم برق دستگاه: 5 متر   شعاع عملکرد دستگاه: 8 متر   نوع جاروبرقی: کیسه‌دار   تعداد پارویی: یک عدد   تعداد سری‌ها: سه عدد   تعداد چرخ: سه عد...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
جاروبرقی پارس‌خزر مدل 2000
نقد و بررسی

قدرت موتور دستگاه: 2000 وات

 

ابعاد دستگاه: 460x300x260 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 8 کیلوگرم

 

طول سیم برق دستگاه: 5 متر

 

شعاع عملکرد دستگاه: 8 متر

 

نوع جاروبرقی: کیسه‌دار

 

تعداد پارویی: یک عدد

 

تعداد سری‌ها: سه عدد

 

تعداد چرخ: سه عدد

 

محدوده توان مصرفی دستگاه: 1500 تا 2000 وات

 

محدوده طول سیم برق دستگاه: 5 تا 10 متر

 

دارای ولوم جهت تنظیم میزان مکش دستگاه

 

مجهز برس ضمیمه مبل و درزگیر و پرده

 

دارای فیلتر جریان ورودی هوا

 

مجهز به دستگیره جهت سهولت در حمل‌ونقل

 

دارای سری پارویی بزرگ

 

دارای سری پارویی کوچک

 

دارای سری لوله‌ای باریک

 

دارای پاکت یکبار مصرف

 

دارای سیم‌جمع‌کن خودکار

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

 

جاروبرقی پارس‌خزر مدل 2000 یک محصول بی‌نظیر و قدرتمند با مکش بالا است. این جاروبرقی دستیاری خوب برای شما است. ما قصد داریم در مقالهٔ زیر به معرفی دستگاه جاروبرقی پارس‌خزر مدل 2000 پرداخته و این محصول را به شما گرامیان معرفی کنیم. پس لطفاً تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید.

جاروبرقی پارس‌خزر مدل 2000

اگر به‌خاطر داشته باشید مردم درگذشته به جهت نظافت محیط اطراف مانند خانه‌ها و مکان‌هایی از این از جاروهای دستی استفاده می‌کردند. هرچند که هنوز هم استفاده از این وسیله کار عجیبی نیست اما باگذشت زمان و رشد زندگی و افزایش مشغولیت‌های انسان‌ها، و از سمت دیگر گسترش علم و تکنولوژی باعث شد تا راهکارهایی به جهت صرفه‌جویی در وقت و همچنین افزایش آسایش و رفاه انسان‌ها، ابداع شود و
وسایل و تکنولوژی‌های برقی گسترش پیدا کنند.
جاروبرقی یکی از مهم‌ترین وسایلی است که به همین منظور طراحی شد و بسیار مورداستفاده و توجه قرار گرفت.
می‌دانیم که جاروبرقی‌ها یکی از پرکاربردترین وسیله‌ها در زندگی امروزی هستند که نقش بسیار مهم و ضروری را در نظافت و پاکیزگی خانه‌ها و محیط اطراف ما، ایفا می‌کنند. این وسیله دوست‌داشتنی و مهم به آسان‌ترین شکل ممکن و با کمک‌گرفتن از قدرت‌های متفاوت مکش می‌تواند به ما در نظافت محیط و جمع‌آوری زباله‌ها و گردوخاک کمک فراوانی بکند.
جالب است بدانید که قدرت موتور یک دستگاه جاروبرقی، میزان مکش جاروبرقی را تعیین کرده و همچنین عامل سرعت نیز در این زمینه عامل بسیار مهمی به‌حساب می‌آید. یعنی هر چه که مقدار قدرت موتور دستگاه جاروبرقی بیشتر شود، جاروبرقی بیشتر می‌تواند زباله‌های سنگین را نیز مکش کند.
همچنین بالا بودن سرعت باعث جذب گردوغبار بیشتری از محیط و سطوح مختلف خواهد شد.
بنابراین در هنگان خرید یک جاروبرقی حتماً باید به قدرت و سرعت جارو دقت زیادی کنید. علاوه‌برآن،
به علت اینکه معمولاً جاروبرقی برای استفاده در محیط بسته طراحی می‌شود بهتر است که موتور جاروبرقی کم‌صدا باشد و همچنین کیسه‌زباله آن دارای ظرفیت مناسبی باشد.
استفاده از جاروبرقی آن‌چنان مزیت‌هایی دارد که حتی فکرش را هم نمی‌توانستید بکنید.
یکی از مزیت‌های فوق‌العادهٔ استفاده از جاروبرقی،
ازبین‌بردن موهای ریز می‌باشد. ممکن است که شما در خانهٔ خود از حیوانات خانگی نگهداری کنید و همیشه ترس این را دارید که موها و خزهای آن‌ها خانه‌تان را کثیف کند.
در اینجا شما می‌توانید از ضمیمه‌هایی که مخصوص سر جاروبرقی هستند استفاده کرده و موهای اضافی و ریزی که از سطح بدن حیوانات خانگی در نقاط مختلف خانه ریخته است را تمیز کنید.
برای همهٔ ما پیش‌آمده که وسایل کوچکی مانند پیچ یا انگشتر را گم کنیم و مدت زیادی را صرف پیداکردن آن وسیله کنیم یا در جایی افتاده باشد که دسترسی به آن کار مشکلی است. در چنین وضعیتی برای بازیابی کردن آن وسیله از جاروبرقی استفاده کنید. به این صورت که جوراب زنانهٔ نازکی را به سر لولهٔ جاروبرقی کشیده و به‌سرعت وسیلهٔ گمشده‌تان را پیدا کنید.
جالب است که بدانید، گردگیری کردن وسایل خانه با استفاده از دستمال‌های گردگیری باعث می‌شود تا آلودگی‌ها گسترش پیدا کرده و به‌سرعت پراکنده شوند. پس بهتر است قبل از گردگیری کردن سطوح، ابتدا با جاروبرقی آن‌ها را نظافت کرده و سپس به دستمال‌کشی مشغول شوید چرا که با این روش می‌توانید آلودگی و آلرژی کمتری را به محیط پخش کنید.
علاوه بر همهٔ این موارد، باید گفته شود که شما می‌توانید با استفاده از جاروبرقی‌، پشه‌ها و حشرات و عنکبوت‌هایی که در گوشه‌وکنار و سقفِ خانه‌ها، زندگی می‌کنند را جمع‌آوری کرده و محیط را نظافت کنید.
از دیگر مزیت‌های جاروبرقی این است که می‌توانید به وسایل آشپزخانه‌تان را تمیز کرده و در بهبود عملکرد آن‌ها تأثیر مهمی داشته باشید. برای مثال شما می‌توانید به کمک جاروبرقی، گردوغبارهای کوئل و کندانسور یخچال را نظافت کنید. این کار باعث شده تا عمر یخچالتان طولانی‌تر شود و با این کار باعث سردتر شدن و بهتر عمل‌کردن یخچال خواهید شد. یا اینکه شما می‌توانید به کمک جاروبرقی، زیر و پشت لوازم برقی‌تان را جارو کرده تا به این شکل از تجمع حشرات جلوگیری کرده و احتمال هیچ‌گونه آتش‌سوزی وجود نداشته باشد.
خب، این هم از مزیت‌های فوق‌العادهٔ جاروبرقی که شاید خیلی از شما نمی‌دانستید. اما دقت کنید که برای خرید چنین وسیله‌ای حتماً باید دقت لازم را به کار بگیرید تا دچار اشتباه نشده و پس از خرید هم پشیمان نگردید.
ما قصد داریم محصولی از شرکت خوش‌نام پارس‌خزر را در این مطلب بررسی کنیم.

دستگاه جاروبرقی پارس‌خزر مدل کمپرسور 2500W و جاروبرقی پارس‌خزر مدل VC2200 از تولیدات مناسب این شرکت هستند.

اما قبل از هر چیزی شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به این شعبه از پارس‌خزر، محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

با وجود برندهایی مانند ال جی و یا سونی، محصولات شرکت پارس‌خزر توانستند به شکل مناسبی در جایگاه خوبی قرار بگیرند.


فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه کار ده سال، یک شعبه از پارس‌خزر بوده که سال‌هاست به عرضهٔ بهترین لوازم برقی خانگی مشغول می‌باشند.

 

قابلیت‌های دستگاه جاروبرقی پارس‌خزر مدل 2000 چه چیزهایی است؟

 

این جاروبرقی محصولی پرقدرت با یک طراحی ساده و زیبا و سبک، یکی از محصولات محبوب شرکت پارس‌خزر بوده که توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه گشته است.
این جاروبرقی فوق‌العاده دارای موتوری قدرتمند با توان 2000 وات بوده که بسیار قدرتمند است.

جاروبرقی پارس‌خزر مدل 2000
این دستگاه به جهت جمع‌آوری زباله‌ها از کیسه‌های قابل تعویض استفاده می‌کند که این موضوع بر محبوبیت این دستگاه، اضافه می‌کند.
در این محصول، یک ولوم تعبیه گشته است که تنظیم میزان مکش دستگاه را به عهده دارد و این یکی از قابلیت‌های مهم این جاروبرقی محسوب می‌شود. همچنین این جارو قابلیت استفاده از پاکت‌های یک‌بارمصرف را نیز دارا می‌باشد.
به همراه این دستگاه برس ضمیمهٔ مبل و درزگیر و پرده ارائه می‌شود که به کاربر کمک کرده تا نظافت محیط را به شکل بهتر و آسان‌تری انجام بدهد.
این محصول مجهز به فیلتر جریان ورودی هوا بوده که یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه در نظر گرفته می‌شود.
این دستگاه، مجهز به سیم‌جمع‌کن اتوماتیک بوده که به شما کمک می‌کند تا برای جمع‌کردن سیم دستگاه، اذیت نشوید.
یک دستگیره برای این محصول تعبیه گشته است که حمل‌ونقل و جا‌به‌جایی این جارو را بسیار آسان کرده و به این شکل، فشار زیادی را به دست شما تحمیل نخواهد کرد.
تنوع رنگی و طراحی زیبای این محصول باعث شده تا با هر نوع چیدمان و سلیقه‌ای همخوانی و سازگاری داشته باشد.
قیمت مناسب این دستگاه در کنار ویژگی‌های فراوانی که دارد کمک کرده تا این محصول، به یکی از محصولات محبوب شرکت معتبر پارس‌خزر تبدیل بشود.

جاروبرقی پارس‌خزر مدل 2000 یک محصول قدرتمند باقدرت مکش مناسب است. این جاروبرقی نظافت منزل شما را به‌آسانی انجام می‌دهد و به کمک برس‌های ضمیمه‌ای که با این محصول ارائه می‌شود، شما می‌توانید به‌آسانی، مبل و گوشه کنار خانه و پرده‌ها و نقاطی که دسترسی به آنها سخت است را تمیز کنید و به این صورت از شر تمام آلودگی‌های موجود، خلاص شوید. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه جاروبرقی پارس‌خزر مدل 2000 را از سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت