در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

تصفیه‌کننده هوا سایا مدل بلو اسکای

شناسه محصول: KM293
شناسه محصول: KM293
دسته بندی: تصفیه‌کننده هوا
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
18,656,000
17,356,000 تومان 1,300,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ابعاد دستگاه: 200×440×550 میلی‌متر جنس بدنه: پلاستیک توان مصرفی دستگاه: 65 وات تعداد فیلتر‌ها: شش عدد حجم هوای خروجی: 95 دارای نمایشگر وضعیت انواع فیلترها: فیلتر ضد آلرژی فیلتر هپا فیلتر ازبین‌برنده بو و گاز سمی کربن فعال

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
تصفیه‌کننده هوا سایا مدل بلو اسکای
نقد و بررسی

ابعاد دستگاه: 200×440×550 میلی‌متر

جنس بدنه: پلاستیک

توان مصرفی دستگاه: 65 وات

تعداد فیلتر‌ها: شش عدد

حجم هوای خروجی: 95

دارای نمایشگر وضعیت

انواع فیلترها:

فیلتر ضد آلرژی

فیلتر هپا

فیلتر ازبین‌برنده بو و گاز سمی

کربن فعال


ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

تصفیه‌کننده هوا سایا مدل بلو اسکای محصولی با قابلیت‌های متعدد و مناسب است. این تصفیه‌کننده هوا کمک زیادی به تصفیهٔ هوای محیط خواهد کرد.
در این مقاله ما قصد بررسی دستگاه تصفیه‌کننده هوا سایا مدل بلو اسکای را داریم پس لطفاً با ما همراه باشید.

تصفیه‌کننده هوا سایا مدل بلو اسکای
بهترین گزینه برای درامان‌ماندن از آلودگی هوایی که برای افراد با بیماری‌های تنفسی مضر است، استفاده از دستگاه تصفیه هوا است.
با کمک این دستگاه می‌توان آلودگی‌های هوا را از بین برد. این دستگاه بیشتر در جایگاه یک وسیلهٔ مناسب برای افرادی که به آلرژی مبتلا هستند است.
فیلتر‌های موجود در این دستگاه می‌توانند آلودگی موجود در هوا را از بین ببرند و هوای تمیزی را در محیط ایجاد کنند.
گردوغبار و گردهٔ گیاهان که در هوا موجود است می‌تواند باعث تشدید بیماری‌هایی مانند آسم و آلرژی در افراد بشود. از طرف دیگر قرارگرفتن افراد در معرض ذرات خطرناک باعث ایجاد انواع بیماری‌های تنفسی خواهد شد. پس این دستگاه می‌تواند نقش مهمی در ایجاد هوای پاک در محیط و کمک به دستگاه تنفسی افراد داشته باشد.
روش‌های گوناگونی برای تصفیه هوا در این دستگاه‌ها وجود دارد. مثلاً در روش اول، تنها دستگاه با ازبین‌بردن آلودگی‌های هوا، هوا را تمیز و پاک خواهد کرد.
اما در روش دوم، دستگاه با اضافه‌کردن اوزون و یا هر نوع ذرات دیگر به هوای محیط باعث ازبین‌رفتن آلودگی‌ها شده و به این طریق هوای محیط را تصفیه خواهد کرد که البته استفاده از این روش توصیه نمی‌شود.
این دستگاه‌ها بسته به محیطی که شما قصد خریداری این دستگاه برای آن را دارید متفاوت خواهد بود.
دقت داشته باشید که در میان این دستگاه‌ و دستگاه تهویهٔ هوا تفاوت‌هایی وجود دارد.
در دستگاه تهویهٔ هوا، هوای داخل به بیرون از محیط انتقال پیدا خواهد کرد و هوای بیرون به داخل. اما در دستگاه تصفیه هوا، آلودگی‌ هوا به کمک فیلتر‌هایی که در این دستگاه وجود دارد حذف شده و هوا پاک و تمیز خواهد شد.
در این دستگاه ممکن است از انواع فیلترها استفاده شود. به‌عنوان‌مثال فیلتر هپا می‌تواند مقدار زیادی از ذرات معلق را حذف کند و هوا را پاک کند.
یا مثلاً فیلتر کربن، آلودگی‌هایی که به شکل گاز در هوا وجود دارد را حذف و پاک خواهد کرد. این فیلتر بعضی از بوها را هم از بین خواهد برد‌.
ژنراتور یونی نوعی دیگر از فیلتر است که در هوای محیط، یون منفی را پخش خواهد کرد که البته خیلی مناسب نخواهد بود چون ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در افراد مانند سردرد و سستی بدن بشود.
اشعهٔ ماوراء بنفش نوعی دیگر از فیلتر است که به‌صورت نور نامرئی به ویروس‌ها و باکتری‌های موجود در هوای محیط تابیده و آنها را از بین می‌برد.
انواع آلودگی‌هایی که در محیط وجود دارند، مثلاً میکروب‌هایی که در اثر رطوبت سرویس بهداشتی و حمام تولید می‌شوند، آلودگی‌هایی که از بیرون به داخل خانه آورده می‌شوند و... می‌توانند باعث ایجاد بیماری در افراد بشوند که این دستگاه با ازبین‌بردن آنها به‌سلامتی افراد کمک خواهد کرد.
این دستگاه‌ها دارای انواع مختلف در اندازه‌های متفاوت هستند که می‌توانند در محیط‌های کوچک، در اتومبیل شما، در محیط‌های بزرگ و ... کاربرد داشته باشند اما بهتر است که این دستگاه را در فضاهای بسته استفاده کنیم تا کاربرد بهتری داشته باشد.
این دستگاه باعث کمک به افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند می‌شود و برای آنها سودمند است‌.
این دستگاه استرس و فشار را از بین خواهد برد و باعث ایجاد آرامش در افراد خواهد شد‌.
عواملی که باعث ایجاد یا تشدید آسم و آلرژی می‌شوند را از بین خواهد برد که بسیار مناسب است.
عواملی مانند پرز و گردهٔ گیاهان و گردوغبار را از بین خواهد برد و دود دخانیات را در محیط کاهش خواهد داد.
به‌طورکلی در دنیای امروز که آلودگی‌ هوای شهرها افزایش پیدا کرده است و فضایی نامناسب برای تنفس افراد را فراهم کرده است، استفاده از چنین دستگاهی در محیط خانه، راهکاری بسیار مناسب و سودمند خواهد بود.
شما می‌توانید بسته به نیاز خودتان این دستگاه را در اندازه‌ و انواع مختلف تهیه کنید.
در این مطلب ما قصد معرفی محصولی از شرکت پارس‌خزر را داریم. این شرکت تمام سعی خود را کرده تا مانند برندهایی چون ال جی و سامسونگ بتواند محصولات خوبی را به بازار ارائه و عرضه کند.
شما می‌توانید این محصول را مانند محصولات باکیفیت دیگری چون بخارشوی سایا پارس‌خزر مدل 426 و مکمل آبمیوه‌گیری چرخ‌گوشت FP-2000P از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید.
پارس‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت پارس‌خزر در اصفهان است به مدت یک دهه است که به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور مشغول به فعالیت است.

تصفیه‌کننده هوا سایا مدل بلو اسکای چه قابلیت‌هایی دارد؟

گفتنی است که این دستگاه دارای توانی معادل 65 وات و ولتاژی معادل 240 - 220 ولت است.
این دستگاه دارای شش مرحله فیلتراسیون است که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.
پیش فیلتر اولین فیلتر این دستگاه بوده و پس از آن فیلتر کربنی، فیلتر بعدی موجود در این دستگاه است. سپس نوبت به فیلتر هپا رسیده که پس از آن لامپ ماوراء بنفش فیلتر بعدی این دستگاه است. فیلتر فتوکاتالیست و یونایزر و سنسور بو و گردوغبار از فیلتر‌های این دستگاه هستند.
این دستگاه همچنین دارای تایمر با قابلیت تنظیم زمان کارکرد به‌صورت 2، 4، 8، 12 ساعته می‌باشد که مناسب است. همچنین برای این دستگاه، کلید لمسی نیز تعبیه و طراحی گشته است که مناسب می‌باشد.
مساحت تحت پوشش در این دستگاه به 95 مترمربع خواهد رسید.
در این دستگاه قابلیت خاموش و روشن‌کردن جداگانهٔ لامپ ماوراء بنفش و یونایزر نیز در نظر گرفته شده است که کاربردی و مناسب می‌باشد.
نشانگری برای سوختن لامپ UV در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای قابلیت کنترل از راه دور می‌باشد که ویژگی‌ مناسبی است و به افراد کمک می‌کند تا بتوانند از راه دور این دستگاه را تنظیم و خاموش و روشن کنند.
در این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت فن در حالت‌های مختلف کم، متوسط و زیاد و توربو وجود دارد که مناسب است. سرعت پخش هوای تصفیه شده در این دستگاه به 550 مترمکعب در ساعت خواهد رسید.
سنسور بو و گردوغبار که برای قابلیت تنظیم اتوماتیک تصفیه هوا می‌باشد، برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.
گفتنی است که در این دستگاه، عمر لامپ‌های ماوراء بنفش حدود 8000 ساعت می‌باشد.
عمر فیلتر کربنی و هپا در این دستگاه، یک سال می‌باشد. همچنین عمر فیلتر فتوکاتالیست در این دستگاه، دائمی است. نشانگر تعویض فیلتر در این دستگاه وجود داشته و دستگاه دارای قابلیت استفاده در شب را دارد.
طول سیم دستگاه 1.75 متر می‌باشد.
جالب است بدانید که جنس بدنهٔ این دستگاه از ABS می‌باشد. این دستگاه دارای استاندارد بین‌المللی CE و GS می‌باشد. همچنین دارابودن گواهینامهٔ استاندارد ایمنی محصول از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است‌.
این محصول، دستگاهی مناسب برای محیط‌های بزرگ و اداره‌ها است‌.
شعاع کارکرد این دستگاه، بسیار بالا و مناسب می‌باشد‌.
به‌طورکلی این دستگاه، یک وسیلهٔ مناسب برای تصفیهٔ هوا و نجات پیداکردن از دست آلودگی‌های موجود در هوا است که با شش مرحله فیلتراسیون خود به شما کمک می‌کند تا در محیطی با هوای سالم و پاک زندگی کنید.
تصفیه‌کننده هوا سایا مدل بلو اسکای دستگاهی مناسب برای تصفیهٔ هوا است. این تصفیه‌کننده هوا کمک زیادی به افرادی که دارای بیماری‌های تنفسی هستند می‌کند‌‌. شما می‌توانید دستگاه تصفیه‌کننده هوا سایا مدل بلو اسکای را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان این دستگاه را خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت