در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

اتوبخار پارس‌خزر سایا مدل تامکت

شناسه محصول: KM285
شناسه محصول: KM285
دسته بندی: اتوبخار
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,844,000
1,714,000 تومان 130,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

وزن دستگاه: 1500 گرم مخزن دستگاه: دارای مخزن آب گنجایش مخزن آب: 350 میلی‌لیتر جنس کفهٔ دستگاه: سرامیک نوع اتو: اتوبخار دارای سیستم ضد چکه دارای سیستم قطع خودکار توان مصرفی: 2400 وات دارای بخاردهی عمودی

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
اتوبخار پارس‌خزر سایا مدل تامکت
نقد و بررسی

وزن دستگاه: 1500 گرم

مخزن دستگاه: دارای مخزن آب

گنجایش مخزن آب: 350 میلی‌لیتر

جنس کفهٔ دستگاه: سرامیک

نوع اتو: اتوبخار

دارای سیستم ضد چکه

دارای سیستم قطع خودکار

توان مصرفی: 2400 وات

دارای بخاردهی عمودی

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

اتوبخار پارس‌خزر سایا مدل تامکت محصولی مناسب برای صاف کردن چروک‌های لباس شماست. این اتوبخار دارای قابلیت‌های متعدد است. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی دستگاه اتوبخار پارس‌خزر سایا مدل تامکت بپردازیم پس لطفاً با ما همراه بمانید‌.

اتوبخار پارس‌خزر سایا مدل تامکت

داشتن یک ظاهر تمیز و شیک برای افراد نشان‌دهندهٔ شخصیت آن فرد است. چرا که اگر لباس‌های چروک و نامنظمی‌ داشته باشیم در دید افراد شخصیت ما دچار صدمه و آسیب خواهد شد. تصور کنید که در یک قرار کاری تا چه اندازه می‌تواند ظاهر منظم ما تأثیرگذار و مهم باشد. پس برای داشتن لباس‌هایی منظم و تمیز، داشتن یک اتوی مناسب ضروری است.
در زمان‌های قدیم برای صاف کردن لباس‌ها از مدل ذغالی استفاده می‌شد که وسایل مناسبی برای استفاده نبودند. چراکه هم کارکردن با آنها تسلط و مهارت زیادی می‌خواست و هم اینکه کار با آنها خطرناک بود و هم گاز سمی تولید می‌کردند.
به همین دلیل و با مرور زمان، صنعت برق پیشرفت بیشتری کرد و انواع مدل های دیگری به بازار آمدند.
در زمان حاضر، آن‌قدر دنیای این وسایل وسیع است که می‌توان انواع مدل ها را بررسی و پیدا کرد. این دستگاه بیشتر از یک سطح فلزی صاف و داغ است و باید در جزئیات آنها کمی دقیق‌تر شد‌.
به‌طورکلی اتو یکی از وسایل خانگی است که دارای انواع مختلفی می‌باشد. این محصول برای صاف کردن پارچه‌ها استفاده می‌گردد. درست است که عمل اتوکشی برای صاف کردن چروک‌ها و زیباتر کردن پارچه‌ها به کار می‌رود اما این عمل می‌تواند کاربردهای مهم دیگری داشته باشد. به‌عنوان‌مثال، دمای بالای کف این دستگاه می‌تواند باکتری‌های روی لباس‌ها را از بین ببرد و به این صورت باعث حفظ بهداشت لباس‌ها می‌شود.
این وسایل دارای انواع بسیار زیادی هستند. همان‌طور که قبلاً گفتیم، مدل ذغالی یکی از انواع آنها است.
نوع بعدی مدل برقی ساده است. این مدل یکی از ساده‌ترین مدل‌ها است که دارای ظاهری ساده می‌باشد.
مدل بعدی، مدل برقی اتوماتیک است. کارکردن با آن آسان‌تر است. چرا که نسبت به مدل پارچه انتخاب خواهد شد. تنها باید جنس و مدل پارچه را بشناسید و درجه را تعیین کنید و اتوکشی را انجام دهید‌.
مدل بعدی، بخار ساده است.
این مدل محصول همان مدلی است که در بازار می‌باشد. طراحی این وسایل به صورتی است که دارای یک مخزن کوچک هستند که درون آن آب نگهداری می‌شود و به این صورت بخاری که برای اتوکشی لازم است را تهیه می‌کنند.
در این دستگاه با فشردن دکمهٔ مخصوص، بخار آب را از طریق یک صفحهٔ مشبک بر روی پارچه قرار خواهید داد و به این صورت با استفاده از گرمای زیاد آن، عمل اتوکشی را انجام خواهید داد.
مدل بعدی، نوع پرسی است. این محصول برای افرادی مناسب است که می‌خواهند هرچه سریع‌تر و به‌صورت حرفه‌ای، لباس‌های خود را اتو بکشند. چراکه آن می‌تواند در مدت زمانی کوتاه‌تر به دمای بالا رسیده و در عرض مدت زمانی کوتاه، چروک لباس شما را صاف خواهد کرد. این مدل هم از سرعت بالایی برخوردار است و هم خستگی کمتری را در افراد ایجاد خواهد کرد و به این دلیل یک دستگاه محبوب و مفید است.
البته آن دستگاه فضای نسبتاً زیادی را اشغال کرده و قیمت و مصرف برق بالایی دارد.

دقت داشته باشید که در هنگام کار با این وسیله حتماً باید نکات ایمنی را رعایت کنیم. به‌عنوان‌مثال پس از پایان کار با این دستگاه آن را باید از برق بکشیم که سرد شود و باعث سوختگی دست یا پای کسی نشود.

 هرگز نباید قسمت کفی این وسیله را با چیزهای تیز خراش داده و تمیز کنیم. چرا که سطح صاف آن از بین خواهد رفت.

روی دکمه‌ها و قزن‌های لباس را اتو نکشیم چراکه باعث خراب‌شدن کف دستگاه خواهد شد.

پس از پایان کار با این محصول آن را از برق بیرون بکشید.

هرگز دست مرطوب به سیم دستگاه و پریز برق نگذارید.

عمل اتوکشی را حتماً در روز انجام دهید تا چروک‌های ریز لباس‌ها از چشمتان پنهان نماند.

مخزن آب دستگاه را تا حد مجاز آن پر کنید و هرگز بیشتر از مقدار مجاز در آن آب نریزید.

 اگر بدنهٔ محصول شما برق دارد با آن کار نکنید چرا که باعث برق‌گرفتگی خواهد شد. بلکه آن را از برق کشیده و به دست تعمیرکار بسپارید‌.
برندهای زیادی در تولید انواع این وسیله و روانه‌ کردن آنها به بازار موفق عمل کرده‌‌اند. یکی از آنها شرکت پارس‌خزر است که تمام سعی خود را کرده تا مانند برند‌هایی چون سونی و ال جی بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.
در این مطلب ما قصد معرفی یکی از محصولات این شرکت را داریم که شما می‌توانید این محصول و محصولات دیگری چون اتوبخار پارس‌خزر مدل SI-702 و اتوبخار پارس‌خزر مدل SI-602 را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید‌.
پارس‌خزر اصفهان یکی از شعبه‌های شرکت پارس‌خزر در اصفهان است که با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور به مدت یک دهه است که مشغول به فعالیت است.

اتوبخار پارس‌خزر سایا مدل تامکت چه ویژگی‌هایی را دارا است؟

اتوبخار پارس‌خزر سایا مدل تامکت

این محصول دارای کفی سرامیک ضدخش است. سیستم تمیزکنندهٔ خودکار برای این محصول تعبیه گشته است‌. دارای توانایی بخار مداوم 40 گرم در دقیقه می‌باشد. این دستگاه دارای قابلیت اتوی خشک و اتوی بخار است که می‌توان از آن بهره برد.
این محصول دارای سیستم ضد رسوب است که دیگر رسوبات را بر روی لباس‌های شما بر جای نخواهد گذاشت و شما را از دست این رسوبات راحت خواهد کرد. همچنین سیستم ضد چکه نیز برای این وسیله در نظر گرفته شده که باعث می‌شود تا دیگر قطرات آب بر روی لباس‌های شما جا نماند و ظاهر بدی را ایجاد نکند.
این وسیله دارای کابل با گردش 360 درجه است.
شوک بخار عمودی و افقی این دستگاه، 150 گرم در دقیقه است.
مخزن آبی که برای این وسیله طراحی و تعبیه گشته است دارای 350 میلی‌لیتر گنجایش و ظرفیت است.
این دستگاه دارای گواهینامهٔ بین‌المللی از CE است.
دستهٔ این محصول دارای پوشش نرم SEBS و دکمه به جهت استفادهٔ آسان‌تر است‌ که باعث خستگی و آسیب رسیدن به دست کاربر نخواهد شد.
این دستگاه دارای قابلیت حرکت روان و راحت بر روی پارچه است.
توان مصرفی این وسیله 2400 وات است‌. و همچنین دارای قابلیت تنظیم ترموستات و مقدار بخار است‌.
ولتاژ ورودی برق در این محصول، 220 تا 240 ولت است.
این دستگاه مجهز به بخاردهی عمودی، لحظه‌ای و پیوسته است. سیستم ایمنی این محصول، سیستم قطع خودکار می‌باشد.
تنوع رنگ این محصول باعث شده تا با هر سلیقه‌ای و هر نوع وسیله و چیدمان منزلی سازگاری داشته باشد.
در نهایت کلام، این دستگاه برای اتوکشی لباس‌های شما گزینه‌ای مناسب است چراکه دارای ویژگی‌های متعدد می‌باشد.
اتوبخار پارس‌خزر سایا مدل تامکت محصولی با ویژگی‌های مختلف است. این اتوبخار می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. شما می‌توانید دستگاه اتوبخار پارس‌خزر سایا مدل تامکت را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این محصول را خریداری و تهیه کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت