در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

آون توستر باکیفیت سایا مدل TO-18CRKS

شناسه محصول: KM224
شناسه محصول: KM224
دسته بندی: آون توستر
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,458,000
1,355,940 تومان 102,060 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 1380 وات   ظرفیت دستگاه: 18 لیتر   وزن دستگاه: 6 کیلوگرم   ابعاد دستگاه: 270×270×400 میلی‌متر   تعداد قفسه‌ها: 3 عدد   دارای تایمر 60 دقیقه‌ای   دارای شبکهٔ پخت و سینی چکه‌گیر   حداکثر درجه حرارت: 250 درجهٔ سانتی‌گرا...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
آون توستر باکیفیت سایا مدل TO-18CRKS
نقد و بررسی

توان مصرفی دستگاه: 1380 وات

 

ظرفیت دستگاه: 18 لیتر

 

وزن دستگاه: 6 کیلوگرم

 

ابعاد دستگاه: 270×270×400 میلی‌متر

 

تعداد قفسه‌ها: 3 عدد

 

دارای تایمر 60 دقیقه‌ای

 

دارای شبکهٔ پخت و سینی چکه‌گیر

 

حداکثر درجه حرارت: 250 درجهٔ سانتی‌گراد

 

دارای قابلیت جوجه‌گردان

 

دارای قابلیت تنظیم دما

 

مجهز به کانوکشن یا سیستم گردش هوای گرم

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

آون توستر باکیفیت سایا مدل TO-18CRKS، محصولی کاربردی، فوق‌العاده، قدرتمند و بسیار کارآمد است. این آون توستر دستگاهی مناسب است که به کاربر خود در زمینه آشپزی کمک خواهد کرد. ما می‌خواهیم در این مطلب به بررسی ویژگی‌های دستگاه آون توستر باکیفیت سایا مدل TO-18CRKS پرداخته و آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا پایان این مطلب، با ما همراه بمانید.

TO-18CRKS آون توستر باکیفیت سایا مدل

اجازه بدهید قبل از هر چیزی به شما بگوییم که اصلاً آون‌توستر چیست و چه کاربردی دارد و چه فوایدی می‌تواند برای شما به ارمغان بیاورد.
آون توستر یک وسیلهٔ کاربردی در آشپزخانه است که شما می‌توانید به‌وسیله آن، نان برشته و تست کنید و علاوه بر این، کارهای زیادی را به کمک آون‌توستر انجام بدهید.
درعین‌حال با داشتن آون‌توستر، شما یک نسخهٔ مینیاتوری از اجاق‌گاز را نیز در اختیاردارید که کارهای فر را به شکل ساده‌تر و در زمان کوتاه‌تری انجام می‌دهد و انرژی کمتری مصرف خواهد کرد.
اگر شما شخصی هستید که مهمانی‌های شبانه و دورهمی‌های بسیاری برگزار می‌کنید، متوجه می‌شوید که داشتن یک فر به‌تنهایی برای برگزاری این مراسمات، اصلاً کافی نیست.
شما باید زمان زیادی را منتظر بمانید تا یک غذا کاملاً آماده شود و دوباره مجدداً تنظیمات فر را تنظیم کرده و صبر کنید تا غذای بعدی حاضر بشود.
قطعاً که همه ما دوست داریم یک فر دوقلو در اختیار داشته باشیم، اما این راه قطعاً مقرون‌به‌صرفه نیست و در اینجا، تنها وجود یک وسیله کمکی برای ما بسیار مفید است که در این حالت، آون‌توستر بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
آون‌توسترها به همراه دو المنت گرمایی در بالا و پایین محفظهٔ داخلی دستگاه ساخته شده‌اند و به همین دلیل، آون‌توستر می‌تواند غذاها را ترد و کاراملی نیز بکند.
تفاوت آون‌توستر با توستر معمولی در این است که توسترها فقط می‌توانند نان برشته و تست کنند اما آون‌توسترها، علاوه بر برشته و تست کردن نان، می‌توانند غذا گرم کنند، غذا بپزند، غذای شما را برشته و طلایی کنند، پیتزا و کیک و شیرینی‌های خوشمزه تهیه کنند و مواد غذایی یخ‌زدهٔ شما را، یخ‌زدایی کنند.
آون‌توسترها فواید زیادی دارند. مثلاً اینکه می‌توانند به‌عنوان یک جایگزین و یا مکملی برای فرها باشند.
خیلی سریع‌تر از فرها گرم شده و نیازی به انتظار کشیدن ندارند. ابعاد کوچکی داشته و فضای زیادی اشغال نمی‌کنند. مصرف برق کمی دارند. برخلاف فرها،
گرمای زیاد تولید نکرده و باعث افزایش دمای محیط خانه نخواهند شد. در زمان و انرژی شما، صرفه‌جویی خواهند کرد و کارهای زیادی را برای شما انجام خواهند داد.
پخت غذا در آون‌توسترها با استفاده از انرژی مادون‌قرمز ساطع شده از المنت‌های گرمایی دستگاه انجام می‌گیرد و همین موضوع باعث می‌شود تا غذای شما برشته و طلایی و خوشمزه‌تر بشود.
مدل‌های متنوعی از این دستگاه در بازار وجود دارد که شما در صورت رفتن به بازار، برای انتخاب حتماً گیج و سردرگم خواهید شد. در این مقاله ما قصد داریم یک محصول عالی از یک برند آشنا را به شما معرفی کنیم تا دشواری این راه را برایتان آسان کنیم.

دستگاه آون توستر سایا مدل Volcan 20 و آون توستر سایا مدل Vulcan-10 از محصولات دیگر این شرکت بوده که باکیفیت هستند.
شما می‌توانید این دستگاه را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت آنلاین سفارش داده و یا با مراجعه به این شعبه از پارس‌خزر، آن را خریداری نمایید.

تمام تلاش این شرکت بر آن است تا مانند برندهایی چون سامسونگ و ال جی بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.
پارس‌خزر اصفهان، یک شعبه از شرکت معتبر پارس‌خزر است که باسابقه‌ای نزدیک به یک دهه و با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول به فعالیت در زمینه ارائهٔ لوازم برقی خانگی می‌باشد.

دستگاه آون توستر باکیفیت سایا مدل TO-18CRKS چه ویژگی‌هایی دارد؟

این محصول دستگاهی کاربردی با ظرفیت 18 لیتر از شرکت معتبر پارس‌خزر است که دارای یک طراحی ساده و زیبا می‌باشد.

TO-18CRKS آون توستر باکیفیت سایا مدل
این دستگاه به علت حجم نسبتاً کمی که دارد بیشتر مناسب استفاده‌های شخصی یا استفاده در خانواده‌های کم‌جمعیت است.
شما با داشتن این محصول در آشپزخانه‌تان، یک رستوران کوچک در خانه‌تان خواهید داشت.
درب شیشه‌ای این دستگاه بسیار در برابر ضربه و حرارت مقاوم بوده و یکی از نقاط قوت این دستگاه، درب شیشه‌ای آن است چرا که شما می‌توانید از طریق این شیشه، بر مراحل پخت غذا نظارت کنید و دیگر نیازی به باز و بسته کردن درب برای مشاهدهٔ غذای داخل دستگاه، نخواهید داشت.
یک سینی چکه‌گیر در این دستگاه قرار دارد که باعث می‌شود نظافت دستگاه بسیار آسان شود.
در قسمت سمت راست این دستگاه، سه پیچ ولومی واقع شده که به شما در اعمال تنظیمات لازم در دستگاه، کمک خواهد کرد.
تنظیم دمای دستگاه، نوع المنت حرارتی و تنظیمات زمان‌سنج آن با استفاده از این پیچ‌های ولومی قابل اعمال خواهد بود.
زمان‌سنج این دستگاه تا 60 دقیقه قابل تنظیم بوده که این امکان را به شما می‌دهد تا غذا را داخل دستگاه گذاشته و با خیال راحت به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید چرا که زنگ هشداری که در این دستگاه تعبیه شده است، زمان پایان پخت را به شما اطلاع خواهد داد.
موتور این محصول، دارای قدرت 1380 وات بوده که پس از روشن شدن دستگاه به‌سرعت به دمای موردنیاز شما خواهد رسید.
هر غذای خوشمزه‌ای که نیاز به برشته و طلایی شدن دارد مانند لازانیا، پیتزا، مرغ خوشمزه و انواع کیک و شیرینی و ... امکان پختن در این دستگاه، را خواهند داشت.

آون توستر باکیفیت سایا مدل TO-18CRKS، یک دستگاه پر قدرت و بسیار کاربردی است. این آون توستر با موتور 1380 وات خود، سریع به گرما خواهد رسید. این رستوران کوچک در خانه‌تان، مانند یک دستیار همه‌کاره و وظیفه شناس در کنار خانه‌ی شما بسیار کمک‌حالتان خواهد بود. در صورت تمایل به خرید این محصول، می‌توانید دستگاه آون توستر باکیفیت سایا مدل TO-18CRKS، را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت