در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

آون توستر باکیفیت سایا مدل Vulcan-35

شناسه محصول: KM201
شناسه محصول: KM201
دسته بندی: آون توستر
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
5,243,000
4,875,990 تومان 367,010 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 1600 وات   ظرفیت دستگاه: 35 لیتر   ابعاد دستگاه:   عرض: 520 میلی‌متر   عمق: 300 میلی‌متر   ارتفاع: 330 میلی‌متر   حداکثر درجه حرارت دستگاه: 230   دارای قابلیت تنظیم دما   دارای زمان‌سنج یا تایمر   دارای قابلیت ج...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
آون توستر باکیفیت سایا مدل Vulcan-35
نقد و بررسی

توان مصرفی دستگاه: 1600 وات

 

ظرفیت دستگاه: 35 لیتر

 

ابعاد دستگاه:

 

عرض: 520 میلی‌متر

 

عمق: 300 میلی‌متر

 

ارتفاع: 330 میلی‌متر

 

حداکثر درجه حرارت دستگاه: 230

 

دارای قابلیت تنظیم دما

 

دارای زمان‌سنج یا تایمر

 

دارای قابلیت جوجه‌گردان

 

دارای تایمر 60 دقیقه‌ای

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

آون توستر باکیفیت سایا مدل Vulcan-35 محصول بی‌نظیر و مناسبی است. این آون توستر دستیاری مناسب در آشپزخانه است. ما قصد داریم در این مطلب به بررسی و سپس معرفی دستگاه آون توستر باکیفیت سایا مدل Vulcan-35 بپردازیم؛ بنابراین ما را تا انتهای مقاله، دنبال کنید.

 Vulcan-35 آون توستر باکیفیت سایا مدل

قبل از اینکه شروع به معرفی محصول موردنظرمان کنیم اجازه دهید تا یک توضیح کوتاه در مورد آون توستر و کاربرد و مزیت‌هایش ارائه بدهیم.
به‌طورکلی این دستگاه یکی از پرکاربردترین و بهترین وسیله‌ای است که حتماً باید در آشپزخانهٔ خودتان داشته باشید.
با وجود این محصول جالب و دوست‌داشتنی در حقیقت شما یک نسخهٔ مینیاتوری از اجاق‌گاز در اختیار خودتان خواهید داشت.
شما می‌توانید با این دستگاه کاربردی، اموری نظیر برشته و تست کردن نان را انجام بدهید.
این دستگاه همان کارهای فر را در مدت‌زمانی کوتاه‌تر و همچنین با سرعتی بسیار بالاتر انجام خواهند داد در ضمنِ اینکه انرژی کمتری هم نسبت به سایر فرها مصرف می‌کنند.
ممکن است شما فردی باشید که علاقهٔ زیادی به برگزاری مهمانی‌های پرجمعیت و شلوغ داشته باشید.
پس قطعاً با وجود یک فر در آشپزخانهٔ خودتان باید زمان زیادی را صرف پخت یک غذا در فر بکنید و سپس دوباره تنظیمات مجددی را برای غذای بعدی به فر داده و دوباره منتظر پخت غذای بعدی باشید. در چنین حالتی قطعاً زمان زیادی از شما گرفته خواهد شد و در فکر خودتان می‌گویید که ای‌کاش یک فر دوقلو داشتم.
که قطعاً خرید یک فر دوقلو، هزینه بر است.
با این وجود این دستگاه، دیگر مجبور نخواهید بود با چنین مشکلاتی سروکله بزنید. چرا که این دستگاه مانند یک دستیار وظیفه‌شناس، آمادهٔ کمک به شما در زمان موردنیاز است.
اگر می‌خواهید این دستگاه را بخرید اما هنوز دچار تردید و سردرگمی هستید، هیچ اشکالی ندارد، چرا که هنوز از مزیت‌های این دستگاه، اطلاعی ندارید. زمانی که از مزیت‌های این دستگاه مطلع شوید، هرچه سریع‌تر برای خرید آن اقدام خواهید کرد.
مناسب‌ترین و بهترین جایگزین برای فر، این دستگاه است. ممکن است شما در آپارتمانی زندگی کنید که به علت نامناسب بودن لوله‌کشی گاز یا کمبود جا برای گذاشتن فر، برای داشتن فر مناسب نباشد که بهترین گزینه در چنین شرایطی، خرید این دستگاه می‌باشد.
اگر فردی هستید که به پخت شیرینی‌های مختلفی علاقه دارید، حتماً متوجه هستید که فر قابلیت پخت چند شیرینی به‌صورت هم‌زمان را ندارد. در چنین شرایطی این دستگاه به کمک شما آمده و فضای بیشتری را در اختیار شما خواهد گذاشت.
اینکه بخواهید فر را تنها برای پخت شیرینی و یا برشته کردن نان روشن کنید، عذاب‌آور است چرا که فرها مدت‌زمان زیادی طول می‌کشند تا گرم شوند. اما این دستگاه به علت اندازهٔ کوچکی که دارد، زودتر گرم خواهد شد و به دمای موردنظر شما می‌رسد.
عملکرد این دستگاه بسیار بهتر از فر و ماکروویو می‌باشد.
همان‌طور که گفته شد اندازهٔ کوچک این دستگاه باعث شده تا زودتر به دمای دلخواه برسد پس در نتیجه زمان و انرژی کمتری را هم مصرف خواهد کرد.
و سازگاری بالاتری با محیط زیست دارند.
ممکن است شما در منطقه‌ای زندگی کنید که آب‌وهوای گرمی دارد یا اینکه در آشپزخانهٔ خود تهویه نداشته باشید پس ممکن است در حین استفاده از فر، احساس ناخوشایند گرمای بیش از اندازه و غیرقابل‌تحملی را تجربه کنید. استفاده از این دستگاه باعث تولید گرما نشده و در نتیجه دمای هوای خانه بالا نمی‌رود.
اگر متوجه شده باشید در حین استفاده از فر مجبور هستید برای کنترل و دیدن محتویات درون آن، مرتب خم و راست شوید که این کار قطعاً به کمر و عضلات شما در طول زمان آسیب خواهد زد به‌علاوه این عمل برای افراد سالمند و معلول مشکل خواهد بود.
این دستگاه این قبیل از مشکلات را حل کرده و با قابلیت دسترسی آسان، جوابگوی تمامی این دست از مشکلات می‌باشد.
تمیزکردن این دستگاه هم بسیار راحت‌تر خواهد بود.
این دستگاه دارای انواع زیادی است که ممکن است در حین خرید آنها دچار سردرگمی بشوید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا یکی از بهترین مدل های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.
شرکت معتبر پارس‌خزر که سال‌هاست مشغول تولید و عرضهٔ لوازم برقی خانگی باکیفیت به بازار است، در زمینه تولید این دستگاه هم بسیار موفق عمل کرده است.

سعی و تلاش این شرکت بر آن است تا مانند برندهایی چون سامسونگ و ال جی بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.

توجه داشته باشید که شما از هر نقطهٔ کشور، می‌توانید این محصول و محصولات برقی خانگی دیگری را از سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید.
پارس‌خزر اصفهان یک شعبهٔ معتبر از شرکت پارس‌خزر است که یک دهه است با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول ارائهٔ لوازم‌خانگی برقی به مردم گرامی کشورمان می‌باشد.

همچنین دستگاه آون توستر 20 لیتری پارس‌خزر مدل وستا OT-VESTA و آون توستر باکیفیت سایا مدل TO-18CRKS از دیگر محصولات باکیفیت این شرکت هستند.

دستگاه آون توستر باکیفیت سایا مدل Vulcan-35 چیست؟

این دستگاه محصولی باکیفیت است که در عین طراحی ساده‌ای که دارد، بسیار کاربردی می‌باشد.

Vulcan-35 آون توستر باکیفیت سایا مدل
این دستگاه دارای المنت‌های 1600 وات است که با گنجایش داخلی 35 لیتری، به یک محصول فوق‌العاده تبدیل شده است.
این دستگاه باتوجه‌به ظرفیت متوسطی که دارد، بیشتر برای استفاده‌های شخصی و خانواده‌های متوسط مناسب می‌باشد.
درب این محصول از جنس شیشهٔ دوجداره و عایق حرارت می‌باشد که این یکی از نقاط قوت این دستگاه به‌حساب می‌آید.
پنل تنظیمات این دستگاه در سمت راست آن قرار گرفته و دارای چهار پیچ ولومی می‌باشد.
این پنل به شما امکان می‌دهد که بتوانید دمای کارکرد این دستگاه را تا حداکثر 230 درجهٔ سانتی‌گراد تنظیم کنید.
در این دستگاه چهار المنت حرارتی میله‌ای در بالا و پایین محفظهٔ داخلی آون توستر قرار گرفته است.
یک تایمر 60 دقیقه‌ای در این دستگاه تعبیه گشته است که به شما کمک می‌کند غذا را داخل این دستگاه قرار بدهید و با خیال آسوده به کارهای دیگرتان برسید و نگران سوختن غذا نباشید.
یک ویژگی عالی و مهمی که در این دستگاه قرار گرفته و باعث شده این محصول به یکی از محبوب‌ترین‌های بازار تبدیل بشود، قابلیت جوجه گردانی و فن کانوکشن این محصول می‌باشد.
ویژگی برجستهٔ دیگر این محصول نیز، وجود دو دستگیره برای جابه‌جا کردن سینی طبخ و سیخ جوجه‌گردان است که ایمنی این دستگاه را افزایش داده است.
زنگ هشدار و آلارمی که در این محصول قرار دارد زمان پایان پخت غذا را به شما اطلاع داده و به‌این‌ترتیب مانع سوختن غذا خواهد شد.

آون توستر باکیفیت سایا مدل Vulcan-35 یک محصول قدرتمند و کاربردی است. این آون توستر با توان 1600 وات و گنجایش 35 لیتری، کمک‌حال شما در آشپزخانه است. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاهآون توستر باکیفیت سایا مدل Vulcan-35 را از سایت پارس‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، تهیه کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت