در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

آسیاب باکیفیت پارس‌خزر مدل 320P

شناسه محصول: KM219
شناسه محصول: KM219
دسته بندی: آسياب
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
955,000
900,000 تومان 55,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 260 وات   ابعاد دستگاه: 30×35×35 سانتی‌متر   جنس تیغهٔ دستگاه: استیل ضدزنگ   رنگ بدنهٔ دستگاه: سفید   دارای سوئیچ ایمنی   مجهز به عایق‌کاری دوبل   دارای قابلیت آسیاب و پودر کردن زعفران، خشکبار، قهوه و انواع ادویه باقد...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
آسیاب باکیفیت پارس‌خزر مدل 320P
نقد و بررسی

توان مصرفی دستگاه: 260 وات

 

ابعاد دستگاه: 30×35×35 سانتی‌متر

 

جنس تیغهٔ دستگاه: استیل ضدزنگ

 

رنگ بدنهٔ دستگاه: سفید

 

دارای سوئیچ ایمنی

 

مجهز به عایق‌کاری دوبل

 

دارای قابلیت آسیاب و پودر کردن زعفران، خشکبار، قهوه و انواع ادویه باقدرت بالا

 

قابلیت تنظیم سرعت: ندارد

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

آسیاب باکیفیت پارس‌خزر مدل 320P محصولی فوق‌العاده پرقدرت و باکیفیت است. این آسیاب دستیاری مفید برای شما خواهد بود. ما در مطلب زیر قصد داریم به بررسی دستگاه آسیاب باکیفیت پارس‌خزر مدل 320P پرداخته و آن را به شما معرفی کنیم.
پس لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 320P آسیاب باکیفیت پارس‌خزر مدل

قطعاً همهٔ آشپزهای حرفه‌ای دوست دارند، طعم واقعی غذای خوشمزه‌شان را به رخ بکشند.
پس برای این کار حتماً باید قبل از اضافه‌کردن ادویه‌جات، چاشنی‌ها و گیاهان و طعم‌دهنده‌ها به غذا،
بایستی که آنها را به بهترین شکل ممکت خرد کنید. بهترین و راحت‌ترین و مدرن‌ترین ابزار برای انجام این کار که با زندگی‌های امروزه مناسب می‌باشد، آسیاب برقی است. 
شما می‌توانید با کمک دستگاه آسیاب برقی، بسیار راحت‌تر از آسیاب‌های دستی مواد غذایی را خرد و آماده نمایید و با استفاده از این دستگاه، سرعت عمل خود را نیز افزایش داده و در زمان و انرژی‌تان صرفه‌جویی کنید و طعم خوشمزهٔ ادویه‌جات را به بهترین شکل در غذا‌یتان بچشید.
برای کار با این دستگاه تنها کافی است با دستتان مقدار معینی نیرو به دسته آسیاب وارد کنید تا تیغه‌های دستگاه به چرخش درآمده و مواد موردنظر شما، شروع به ریز شدن کنند.
البته دقت کنید که به میزان دلخواه و با توجه ریز و درشتی مواد، باید مقدار نیرو و زمان مناسب با آنها صرف شود. درجهٔ درشت دستگاه، زمان زیادی نیاز ندارد اما هر چه درجهٔ آسیاب، رو به کوچک شدن پیش برود، زمان و انرژی بیشتری نیاز داشته تا مواد داخل دستگاه را ریز کند.
کار با آسیاب برقی بسیار آسان‌تر از آنچه فکر کنید می‌باشد. به این صورت که تنها لازم است مخزن دستگاه آسیاب را پر کنید و سپس درجهٔ آسیاب را تعیین کنید و دستگاه را روشن نمایید. در نهایت امر،
پس از چند ثانیه، مواد موردنظر شما، آسیاب و پودر شده و حاضر هستند تا برای استفاده در غذایتان استفاده شوند.
بیشتر دستگاه‌های آسیاب برقی، به علت ابعاد کوچکی که دارند، در آشپزخانه‌ها فضای بسیار کمی را اشغال کرده و بسیار جمع‌وجور و کاربردی هستند.
شاید اکنون این سؤال برایتان پیش بیاید که اصلاً آسیاب برقی چه مزیت‌هایی می‌تواند داشته باشد؟
در اینجا نظر شما را به چند نمونهٔ کوچک از مزیت‌های استفاده از دستگاه آسیاب برقی جلب می‌کنیم:
با استفاده از دستگاه آسیاب برقی خردکردن و آسیاب و پودر کردن انواع مواد غذایی سفت‌وسخت، آسان و راحت‌تر خواهد شد.
به‌جای خرید ادویه‌جاتی که در بیرون از خانه تهیه می‌شوند و شاید طعم آن‌چنانی نداشته باشند، شما می‌توانید با استفاده از دستگاه آسیاب برقی، ادویه‌جات تازه‌تری را تهیه کنید و بر شیوهٔ تهیهٔ آن، نظارت داشته باشید.
با استفاده از دستگاه آسیاب برقی، سرعت شما در خردکردن و آسیاب کردن مواد غذایی، بالا رفته و در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی خواهد شد.
موادی که می‌توانید به کمک دستگاه آسیاب برقی آنها را آسیاب و پودر کنید عبارت‌اند از: فلفل قرمز، زعفران، لیموعمانی، دارچین، سیر، زنجبیل، میخک، زیره، جوز هندی، ریحان، نعنا، پونه کوهی، جعفری، رزماری، اسطوخودوس و هزاران مادهٔ غذایی دیگر.
البته پس از خرید آسیاب برقی موردنظرتان، نکات بسیار مهمی برای نگهداری آن وجود داشته که حتماً باید از آن آگاه باشید.
هیچ‌گاه قطعات دستگاه آسیاب برقی را با آب جوش شست‌وشو ندهید.
هرگز قطعات دستگاه آسیاب برقی را با حرارت مستقیم خشک نکنید.
همیشه از قراردادن دستگاه اصلی آسیاب برقی در آب که موتور در آن قرار دارد، جداً خودداری کنید.
همیشه از قراردادن مواد خیلی سفت در داخل دستگاه آسیاب برقی خودداری نمایید.
هرگز به طور طولانی‌مدت از دستگاه استفاده نکنید.
با دستگاه باید 3 ثانیه کارکرد و 3 ثانیه به آن استراحت داد.
همیشه و حتماً به هنگام باز و بسته کردن دستگاه آسیاب برقی دوشاخهٔ آن را از پریز بیرون آورید.
به‌طورکلی، دستگاه آسیاب برقی یکی از ضروری‌ترین دستگاه‌ها برای آشپزی متفاوت‌تر و خاص‌تر بوده که شما می‌توانید با داشتن یک آسیاب برقی رومیزی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، بهتر از همیشه و لذیذتر از همیشه آشپزی کنید و از طعم متفاوت غذا‌های خودتان لذت ببرید.
باتوجه‌به تنوع محصولی که در بازار وجود دارد، قطعاً انتخاب یک دستگاه مناسب، سخت و دشوار بوده و برای یک انتخاب صحیح، حتماً باید اطلاعات کافی راجع به دستگاه موردنظرتان در دست داشته باشید.
ما در این مقاله قصد داریم به شما یک دستگاه آسیاب برقی باکیفیت و بسیار محبوب از برند آشنای پارس‌خزر معرفی کنیم.

دستگاه خردکن پارس‌خزر مدل 123 کارا و همچنین دستگاه چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020 محصولاتی دیگر از این شرکت بوده که کاربردی هستند.
قبل از هر چیزی باید گفته شود که شما می‌توانید این دستگاه و یا هر وسیلهٔ دیگری را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، آن را خریداری نمایید.
پارس‌خزر اصفهان، شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است که با سابقه‌ای درخشان و نزدیک به یک دهه فعالیت، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول به عرضهٔ لوازم برقی خانگی باکیفیت، به بازار می‌باشد.

 

تمام تلاش این شرکت بر آن است تا مانند برندهایی چون بوش و سامسونگ بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.

 

دستگاه آسیاب باکیفیت پارس‌خزر مدل 320P چه ویژگی‌هایی دارد؟

این دستگاه محصولی قدرتمند، محبوب و پرکاربرد است که با یک طراحی ساده و زیبا به بازار ارائه شده است.
این دستگاه، محصولی از شرکت معتمد پارس‌خزر بوده که به علت ابعاد کوچکی که دارد، فضای زیادی از آشپزخانه‌‌تان را اشغال نخواهد کرد و به علت طراحی زیبایی که دارد، با هر نوع سلیقه‌ای سازگاری خواهد داشت.

این دستگاه، با موتور قدرتمند 260 واتی خود قادر است تا انواع خشکبار، ادویه‌جاتی چون فلفل، دارچین، زردچوبه، زعفران، پونه، نعنا، لیموعمانی، انواع گیاهان دارویی، دانه‌های قهوه و ... را به‌آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن، خرد، پودر و آسیاب کند.
تیغه‌های این محصول، از جنس استیل ضدزنگ بوده و از قدرت، تیزی و برندگی برخوردار است که این‌هم یکی از ویژگی‌های برجسته و مهم این دستگاه است.

 320P آسیاب باکیفیت پارس‌خزر مدل
در این دستگاه سوئیچ ایمنی تعبیه گشته و از هر لحاظی این دستگاه را به یک وسیلهٔ امن، زیبا، قدرتمند و بسیار دوست‌داشتنی تبدیل کرده است.
عایق‌کاری دوبلی که در این محصول از شرکت پارس‌خزر انجام شده است، باعث شده تا این دستگاه، در رقابت با نمونه‌های مشابه، بسیار موفق عمل کند.
طول سیم برق این دستگاه، به یک متر می‌رسد که به شما امکان می‌دهد تا در هر نقطه از آشپزخانه‌‌تان بتوانید از این دستگاه استفاده کنید چرا که محدودیتی در این زمینه برای شما ایجاد نخواهد کرد.
بدنهٔ این دستگاه از جنس فلز بوده که با عایق‌کاری دوبل، پوشیده شده است. این دستگاه یک مخزن  و یک درپوش مستحکم داشته که در آن مخزن، تیغه‌های استیل و برندهٔ دستگاه، قرار دارند.
توجه داشته باشید که سیستم سرعت این دستگاه
این دستگاه، تک سرعته بوده و با استفاده از کلید قرار داده شده بر روی بدنهٔ دستگاه، قابل قطع و وصل می‌باشد.
همان‌طور که گفته شد، موتور این دستگاه قدرتمند بوده و توانایی خردکردن مواد غذایی مختلف را دارا می‌باشد. البته باید توجه داشت که کار کشیدن از دستگاه بیش از توانایی آن، موجب ازبین‌رفتن موتور دستگاه خواهد شد پس از یک‌سره کارکردن با دستگاه و یا قراردادن مواد غذایی بسیار سخت در داخل دستگاه، خودداری به عمل آورید.

آسیاب باکیفیت پارس‌خزر مدل 320P، یک محصول قدرتمند است. این آسیاب دارای موتور 260 وات و تیغه‌های استیل ضدزنگ بوده که توانایی آسیاب کردن مواد غذایی و گیاهان را دارد.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه آسیاب باکیفیت پارس‌خزر مدل 320P را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان، خریداری نمایید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت