در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل پالپ

شناسه محصول: KM228
شناسه محصول: KM228
دسته بندی: آب مرکبات گیری
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,428,000
1,328,040 تومان 99,960 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 20 وات   طول سیم دستگاه: 1.2 متر   ظرفیت مخزن آبمیوه‌گیری: 0.6 لیتر   تعداد سری آب مرکبات گیر: 2 عدد   جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک   نحوهٔ عملکرد دستگاه: دکمه فشاری   جنس صافی دستگاه: پلاستیک   جنس مخزن آبمیوه‌گیری دستگ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل پالپ
نقد و بررسی

توان مصرفی دستگاه: 20 وات

 

طول سیم دستگاه: 1.2 متر

 

ظرفیت مخزن آبمیوه‌گیری: 0.6 لیتر

 

تعداد سری آب مرکبات گیر: 2 عدد

 

جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک

 

نحوهٔ عملکرد دستگاه: دکمه فشاری

 

جنس صافی دستگاه: پلاستیک

 

جنس مخزن آبمیوه‌گیری دستگاه: پلاستیک

 

دارای پایهٔ ضد لغزش

 

دارای درپوش ضد گردوغبار

 

دارای قابلیت تنظیم مقدار پالپ

 

دارای قابلیت چرخش دوطرفه

 

دارای قابلیت آبگیری مرکبات با سایز کوچک

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل پالپ، محصولی بسیار قدرتمند و کاربردی است. این آب مرکبات گیری دستیاری مناسب در فصول سرد سال برای شما است. ما می‌خواهیم در ادامه دستگاه آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل پالپ را به شما معرفی کرده و به بررسی ویژگی‌های این محصول بپردازیم پس لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

PULP آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل پالپ

دستگاه آب مرکبات‌گیری، یک وسیلهٔ ساده و درعین‌حال بسیار کاربردی است که در فصول پاییز و زمستان، بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد.
حضور این دستگاه در آشپزخانهٔ شما، به شما کمک می‌کند تا در تهیه آب انواع مرکبات، بسیار حرفه‌ای عمل کنید.
دستگاه آب مرکبات‌گیری در دو مدل دستی و الکتریکی در بازار موجود است که هرکدام از این مدل‌ها، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد هستند و هرکدام با دیگری متفاوت هستند.
جالب است بدانید که مدل‌های برقی و یا دستی این دستگاه، از مکانیزم همسانی به جهت تهیهٔ آب مرکبات بهره می‌برند و هر دو مدل این دستگاه دارای یک ریمر یعنی قسمتی که پالپ یا بافت میوه در تماس با آن قرار می‌گیرد بوده و همچنین یک مخزن برای جمع‌آوری آب‌میوه دارند.
بعضی از مدل‌های این دستگاه، علاوه بر همهٔ این قطعاتی که ذکر شد، دارای یک‌سری از صافی‌های مجزا و یا یکپارچه هستند که امکان جداکردن بافت مرکبات از آب آن‌ها را به کاربر می‌دهد.
اما به‌هرحال، تفاوت اصلی مدل‌های دستی و برقی دستگاه آب مرکبات‌گیری، در الکتریکی بودن قسمت ریمر و یا چرخانندهٔ دستگاه است و همچنین این ویژگی مزیت‌های زیادی را با خود به همراه می‌آورد.
انواع مدل‌های برقی دستگاه آب مرکبات‌گیری،
مزیت‌هایی دارند که موجب می‌شود فرایند استفاده از آن‌ها بسیار آسان‌تر شده و در زمان و انرژی شما، صرفه‌جویی زیادی خواهند کرد.
برای اینکه منظورمان را بهتر متوجه شوید تصور کنید که قصد دارید، آب دو کیلوگرم پرتقال را بگیرید و برای انجام این کار، شما هر دو مدل دستی و برقی آب مرکبات گیر را در اختیار دارید.
در مدل دستی این دستگاه شما باید مرکبات را شسته و پس از اینکه آن‌ها را به دست نصف کردید، با کمک دست خود، به ریمر‌های دستگاه آب مرکبات‌گیری فشار وارد کنید و آب مرکبات را به این صورت بگیرید.
همه‌ی این اتفاقاتی که در بالا شرح داده شد، شاید در نگاه اول ، ساده و آسان به نظر بیاید ولی توجه داشته باشید که جداکردن آب دو کیلوگرم پرتقال، آن هم با دست، اصلاً کار آسانی نبوده و موجب خسته شدن و آسیب رسیدن به مچ و انگشتان دست شما خواهد شد.
اما در مدل‌های برقی دستگاه آب مرکبات گیر، تهیهٔ آبمیوه بسیار آسان‌تر خواهد بود چرا که، ریمر‌های برقی دستگاه به شکل اتوماتیکی این کار را انجام خواهند داد و از خسته شدن و آسیب رسیدن به دست شما، جلوگیری خواهند کرد.
و البته که همهٔ ما می‌دانیم، سرعت دستگاه‌های برقی بسیار بیشتر بوده و شما می‌توانید به‌آسانی آبِ خوردن، آب هر میوهٔ دلخواه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه کنید و از آن‌ها لذت ببرید.
پس در کل، اگرچه هر دو وسیله، تهیه آب‌میوه از انواع مرکبات چون: لیمو، پرتقال، گریپ‌فروت و … را ساده‌تر کردند ولی بهتر است که برای خرید دستگاه آب مرکبات‌گیری برقی اقدام کرده و از مزیت‌های مختلف آن بهره ببرید.
تنوع برند در بازار، بسیار زیاد می‌باشد؛ بنابراین بهتر از قبل از خرید هر دستگاهی که مدنظر دارید، ابتدا نیاز خود را بررسی کرده و پس از اینکه تصمیم گرفتید متناسب با نیازتان خرید کنید، به کسب اطلاعات کافی در مورد محصول موردنظر بپردازید تا از خرید خود پشیمان نشوید.
ما در ادامهٔ این مطلب قصد داریم، دستگاهی از برند مشهور و خوش‌آواز پارس‌خزر را خدمت شما همراهان گرامی معرفی کرده و به بررسی آن بپردازیم.

دستگاه آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل لیموناد و آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل سیتروس از محصولات دیگر این شرکت بوده که باکیفیت و مناسب هستند.
قبل از اینکه توضیحات لازم را شروع کنیم، باید بگوییم که چنانچه قصد خرید این دستگاه و یا هر وسیلهٔ برقی خانگی دیگری را داشتید می‌توانید در نهایت آسودگی خاطر، این محصولات را از طریق خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان و یا خرید به‌صورت حضوری از فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، تهیه کنید.

گفتنی است که تمام تلاش این شرکت بر این است تا بتواند مانند برندهایی چون سونی و سامسونگ محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، شعبه‌ای معتبر از شرکت پارس‌خزر بوده که باسابقه کار یک دهه و به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول ارائهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل پالپ چه ویژگی‌هایی دارد؟

این دستگاه آب مرکبات گیر، محصولی از شرکت پار‌س‌خزر بوده که به‌صورت ساده و سبک و بسیار کاربردی، طراحی شده است.
گنجایش مخزن این دستگاه آب‌مرکبات‌گیری، 0.6 لیتر بوده که به‌صورت یک‌کاره طراحی گشته است.

PULP آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل پالپ

این محصول، دارای فیلتر قابل شست‌وشو بوده که یکی از نقاط قوت این دستگاه می‌باشد.
همچنین توان مصرفی این دستگاه، بیست وات می‌باشد.
طول سیم برق این دستگاه آب مرکبات‌گیر، به 1.2 متر رسیده که به شما امکان می‌دهد در هر نقطه از آشپزخانه بتوانید به استفاده از دستگاه، مشغول شوید.
این محصول، دارای یک سری مخصوص به جهت آبگیری مرکبات در اندازه بزرگ و همچنین دارای سری اضافی جهت آبگیری لیموترش
می‌باشد که بر محبوبیت این دستگاه، اضافه کرده است.
قطعات این دستگاه، همچنین، دارای قابلیت جداسازی هستند که این ویژگی، قابلیت در ماشین ظرف‌شویی را به کاربر خواهد داد و به این صورت، نظافت دستگاه، بسیار آسان خواهد شد.
در این محصول، قابلیت تعیین درجه لرت میوه در 5 وضعیت تعبیه گشته است و این دستگاه را به یک محصول معروف در بین کاربران تبدیل کرده است.
قابلیت شروع به کار خودکار در این محصول نیز، قرار گرفته است.
در این دستگاه، قابلیت چرخش موتور محصول در دو جهت نیز قرار دارد که باعث شده آب‌گیری مرکبات، به شکل بهتر و کامل‌تر و همچنین آسان‌تری انجام بشود.
سه‌پایهٔ لاستیکی ضد لرزش در کف محصول واقع شده است که از لغزش دستگاه در حین کار، جلوگیری به عمل خواهد آورد.
کاور پلاستیکی شفافی که بر روی محفظه آب‌مرکبات‌گیری این دستگاه قرار دارد، از نشستن گردوغبار بر روی این قسمت، کاملاً جلوگیری خواهد نمود.
طراحی این محصول، به‌گونه‌ای است که بدنه‌ی دستگاه از جنس پلاستیک بسیار باکیفیت و به رنگ زیبا و چشم‌نواز سفید می‌باشد.
مخزن این دستگاه به‌صورت شفاف بوده که این امکان را به شما می‌دهد تا به‌آسانی میزان آبمیوهٔ داخل دستگاه را مشاهده نمایید.
ابعاد کوچک و جمع‌وجور این دستگاه و همچنین وزن سبک این محصول، به شما این قابلیت را داده تا در هر گوشه‌ای از آشپزخانه‌تان جا بگیرد و فضای زیادی را اشغال نکند.
جنس پارچ اصلی این دستگاه از پلاستیک شفاف نیز می‌باشد. همچنین پارچ این دستگاه، مندرج می‌باشد.
این محصول، دارای دو مخروط برای آب‌گیری می‌باشد و طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که هم مرکبات ریز و هم مرکبات درشت و حتی همچنین مرکباتی که کشیده‌تر هستند، همانند لیموشیرین را آب‌گیری می‌کند.
حرکت موتور و مخروط این دستگاه، به شکل چپ و راست بوده و با هر بار فشاردادن میوه روی مخروط آن، موتور دستگاه به‌صورت ساعت‌گرد یا پادساعت‌گرد خواهد چرخید. این مدل از عمل باعث خواهد شد تا عمل آب‌گیری به شکل کاملی انجام پذیرد.

آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل پالپ، یک محصول جمع‌وجور و کاربردی است. این آب مرکبات گیری به شما کمک می‌کند تا در هر زمان از سال، مرغوب‌ترین و سالم‌ترین آب مرکبات را در خانهٔ خود داشته باشید.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل پالپ را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و خریداری نمایید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت