در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل لیموناد

شناسه محصول: KM264
شناسه محصول: KM264
دسته بندی: نوشیدنی ساز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,092,000
1,015,560 تومان 76,440 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 20 وات   طول سیم برق دستگاه: 0.8 سانتی‌متر   گنجایش مخزن دستگاه: 1 لیتر   تعداد سری‌های آب‌مرکبات‌گیر: 2 عدد   جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک   جنس صافی دستگاه: پلاستیک   جنس مخزن آبمیوهٔ دستگاه: پلاستیک   دارای پایه‌های ض...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل لیموناد
نقد و بررسی

توان مصرفی دستگاه: 20 وات

 

طول سیم برق دستگاه: 0.8 سانتی‌متر

 

گنجایش مخزن دستگاه: 1 لیتر

 

تعداد سری‌های آب‌مرکبات‌گیر: 2 عدد

 

جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک

 

جنس صافی دستگاه: پلاستیک

 

جنس مخزن آبمیوهٔ دستگاه: پلاستیک

 

دارای پایه‌های ضدلغزش

 

دارای درپوش ضد گردوغبار

 

دارای قابلیت تنظیم مقدار پالپ

 

دارای محفظه جمع‌آوری سیم برق

 

دارای قابلیت آبگیری مرکبات با سایز کوچک

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل لیموناد یک محصول فوق‌العاده است. این آب مرکبات گیری دستگاهی کاربردی می‌باشد. ما در ادامهٔ این مطلب به بررسی و معرفی دستگاه آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل لیموناد به شما عزیزان خواهیم پرداخت.
پس لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه بمانید.

آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل لیموناد

همان‌طور که همهٔ ما می‌دانیم، تمامی مرکبات که شامل لیمو، پرتقال و ... می‌شوند، منابع سرشاری از ویتامین c هستند که در فصول سرد سال، می‌توانند برای درمان و پیشگیری از بیماری‌هایی چون سرماخوردگی، آنفلوانزا و ... مفید واقع شوند.
همچنین ویتامین c و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی مفید در مرکبات می‌توانند سیستم ایمنی را تقویت کنند‌. آنها می‌توانند سلامت قلب و عروق را بهبود بخشیده و احتمال ابتلا به بیماری‌هایی چون سنگ کلیه را کاهش دهند.
مرکبات دارای ویژگی‌های زیادی هستند که برای بدن بسیار مفید است به همین شما می‌توانید با داشتن یک دستگاه آب‌مرکبات‌گیری، در هر فصلی از سال، این بمب انرژی و ویتامین را در خانهٔ خود داشته باشید.
جالب است بدانید که این دستگاه برای آبگیری انواع مرکباتی چون پرتقال، لیمو، گریپ‌فروت و میوه‌هایی مانند انار، استفاده می‌شود.
این دستگاه برای اولین‌بار در قرن هجده میلادی در کشور ترکیه اختراع شد. این مدل از نوع دستی بود.
امروزه انواع مختلفی از این محصولات،
همراه با فیلترهای متفاوت پلاستیکی و استیل، و همچنین با قابلیت تهیه آب مرکبات به‌صورت پالپ دار و یا صاف شده تولید و به بازار عرضه می‌شود.
باید بدانید که این وسایل در نوع خانگی‌، دارای دو مدل سرو مستقیم آب مرکبات و مخزن‌دار هستند.
اما به دلیل اینکه عملکرد این دستگاه‌ها به‌گونه‌ای است که قطعات مختلف دستگاه، با اسید انواع مرکبات در تماس است، این قطعه‌ها معمولاً باید از جنس استیل ضدزنگ و یا پلاستیک ساخته بشود.
البته هر دو جنس به کار گرفته‌، دارای عملکرد یکسان برای آبگیری هستند.
اما باید بدانید که عملکرد این محصول قطعاً بهتر از نوع دستی و پلاستیکی آن است.
همان‌طور که از اسم آن مشخص است، این محصول باانرژی برق‌کار می‌کند.
شما باید برای استفاده از این دستگاه، تکه‌ای از یک میوهٔ برش خرده مثل لیموترش یا پرتغال را بر روی مخروط دستگاه قرار داده و سپس دستگاه را روشن کنید تا دستگاه شروع به چرخش کند و به طور خودکار آب‌میوه‌ها را بگیرد. بی‌آنکه نیازی به فشار واردکردن به دست باشد، می‌توانید به‌راحتی آبمیوه‌‌های تازه و خوشمزه و مفیدی در هر فصلی از سال، در اختیار خود داشته باشید. جالب است که بدانید برخی از مدل‌ها‌ی این دستگاه دارای یک اهرم برای کنترل و هدایت میوه هستند و بعضی دیگر هم بدون اهرم، عملیات آبمیوه‌گیری را انجام خواهند داد.
همان‌طور که گفته شد با خرید این وسیله، شما می‌توانید از شر ساعت‌ها زمان گذاشتن برای گرفتن آب مرکبات و واردکردن فشار‌های شدید به دست و درد گرفتن عضلات دست و هزار دردسر دیگر، راحت بشوید.
اما به علت اینکه تنوع محصول در بازار زیاد است، بهتر است که قبل از خرید دستگاه موردنظرتان، بسیار تحقیق کرده و اطلاعات کافی به دست بیاورید و همچنین سعی کنید، طبق نیازتان خرید کنید تا بعداً از خریدتان پشیمان نشوید.
در این مقاله ما قصد داریم محصولی از شرکت خوش‌نام پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم.

و اما از دیگر محصولات کاربردی این شرکت، آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل سیتروس و آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل پالپ است که محصولاتی باکیفیت و کاربردی خواهند بود.

اما قبل از هر چیزی، شما می‌توانید این محصول و محصولات دیگری را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ به فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

در مقایسه با برندهایی چون بوش و سونی و... محصولات شرکت پارس‌خزر محصولاتی مناسب هستند.

فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و به مدت ده سال سابقهٔ درخشان، مشغول به ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به مردم عزیز هستند.

دستگاه آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل لیموناد چه ویژگی‌هایی دارد؟

این محصول یک دستگاه ساده و پرقدرت و بسیار کاربردی است که توسط شرکت معتبر پارس‌خزر تولید و به بازار عرضه شده است.
این دستگاه بی‌نظیر از یک طراحی ساده اما درعین‌حال مناسب بهره برده و به علت ابعاد مناسبی که دارد، در هر گوشه از آشپزخانهٔ شما جای گرفته و فضای زیادی از آشپزخانه‌‌تان را اشغال نخواهد کرد.

آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل لیموناد
این محصولات، به‌طورکلی دستگاه‌هایی بسیار پرکاربرد می‌باشند.
همان‌طور که می‌دانید لیمو شیرازی در بین مردم ایران‌زمین از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد اما به‌خاطر مخروطی‌های بزرگ موجود در اغلب مدل‌ها‌ی دستگاه آب‌مرکبات‌گیری، نمی‌توان آب آن‌ها را گرفت.
شرکت پارس‌خزر، این محصول را با یک مخروطی اضافی که سایز آن مناسب لیمو شیرازی می‌باشد را به بازار ارائه نموده است.
ظرفیت ظرف مدرج این دستگاه یک لیتر می‌باشد.
جهت موتور این دستگاه با هر فشاری عوض شده و این نیز یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این محصول است.
جنس تیغهٔ این دستگاه بی‌نظیر از پلاستیک می‌باشد.
همچنین یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه باکیفیت، مجهز بودن به قابلیت تعیین درجه لرت میوه می‌باشد.
این محصول همچنین دارای قابلیت چرخش دوطرفه موتور بوده که این یکی دیگر از دلایلی است که بر محبوبیت این دستگاه، اضافه می‌کند.
یک نکتهٔ بسیار مهم در حین استفاده از این محصول این است که هرگز بی‌وقفه و یک‌سره با این دستگاه کار نکنید، چرا که این عمل باعث خرابی و کاهش عمر دستگاه خواهد شد. سعی کنید همیشه در حین کار با این دستگاه، چند دقیقه دربین کار به آن استراحت داده و دوباره شروع کنید.
همچنین هرگز با دستتان فشار زیادی به دستگاه وارد نکنید و تنها دستتان را به‌آرامی روی میوه و دستگاه ۶ بگذارید.
آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل لیموناد، یک دستگاه جمع‌وجور و قدرتمند و کاربردی است. این آب مرکبات گیری با توان 20 وات و سری‌های متفاوتی که دارد، می‌تواند یک دوست خوب در فصول سرد و هر فصلی از سال در خانهٔ شما باشد.
پس شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل لیموناد را از سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت