در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

چرخ گوشت پارس‌خزر مدل MG-1600P

شناسه محصول: KM246
شناسه محصول: KM246
دسته بندی: آماده سازغذا
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
3,930,000
3,654,900 تومان 275,100 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 1000 وات   میزان خروجی دستگاه: 1200   ابعاد دستگاه: 380 × 180 × 420 میلی‌متر   وزن دستگاه: 5.5 کیلوگرم   جنس تیغهٔ دستگاه: فولاد   دارای قابلیت سوسیس ساز   دارای نشان استاندارد ملی ایران،   دارای محفظه جهت   مجهز به...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
چرخ گوشت پارس‌خزر مدل MG-1600P
نقد و بررسی

توان مصرفی دستگاه: 1000 وات

 

میزان خروجی دستگاه: 1200

 

ابعاد دستگاه: 380 × 180 × 420 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 5.5 کیلوگرم

 

جنس تیغهٔ دستگاه: فولاد

 

دارای قابلیت سوسیس ساز

 

دارای نشان استاندارد ملی ایران،

 

دارای محفظه جهت

 

مجهز به نگهداری شبکه گوشت یا سبزی

 

و قابلیت جمع‌آوری سیم

 

دارای لوله ناودانی فلزی

 

دارای محفظه نگهداری سیم

 

دارای پایه‌های ضد لرزش

 

دارای ظرف پلاستیکی به جهت جمع‌آوری گوشت و سبزی چرخ شده

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

چرخ گوشت پارس‌خزر مدل MG-1600P محصولی بسیار پرقدرت و کاربردی است. این چرخ گوشت یک دستیار مناسب برای شما خواهد بود. ما قصد داریم در این مطلب به بررسی ویژگی‌های دستگاه چرخ گوشت پارس‌خزر مدل MG-1600P پرداخته و این محصول را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه بمانید.

MG-1600P چرخ گوشت پارس‌خزر مدل

اول از هر چیزی می‌دانیم که گوشت چرخ‌کرده‌هایی که در بازار موجود است در آنها امکان اضافه‌شدن ناخالصی یا گوشت و جنس نامرغوب وجود دارد. چراکه شما به مراحل تهیهٔ آن نظارتی ندارید و از طرف دیگر مجبور هستید، برای هر بار استفاده، هزینه‌های زیادی را برای خرید گوشت چرخ‌کرده متحمل بشوید.
از سمت دیگر شما می‌توانید با چرخ کردن گوشت در خانه، درصد چربی گوشت را کنترل کرده و میزان چربی مورد‌نظر خودتان را به گوشت اعمال کنید.
از دیگر مزیت‌های حضور یک چرخ‌گوشت در خانه، این است که هر زمان که اراده کنید در منزل خودتان می‌توانید گوشت را چرخ کنید و به گوشت چرخ‌کردهٔ سالم و تازه دسترسی داشته باشید که این خود یک مزیت بسیار بزرگ به‌حساب می‌آید.
اگر بخواهید گوشت چرخ‌کرده را از بازار بخرید، هر بار باید از خانه بیرون رفته و در ساعت مشخصی این کار را انجام داده و زمانتان را به این هدر بدهید. ما با داشتن یک دستگاه در خانه کار شما راحت‌تر خواهد بود و در انرژی و زمانتان صرفه‌جویی زیادی خواهد شد.
قطعاً دستگاه چرخ‌گوشت، به‌غیراز چرخ کردن گوشت استفاده‌های زیاد دیگری هم خواهد داشت. به‌عنوان‌مثال چرخ کردن نخود یا سایر مواد غذایی دیگر که قطع به‌یقین هیچ قصابی برای شما نخود چرخ نخواهد کرد. همهٔ این دلایل به علاوهٔ دلایل مهم دیگر، به شما می‌گوید که چرا باید یک دستگاه چرخ‌گوشت در خانه داشته باشید و خودتان را از زحمت زیاد برهانید.
اما بعد از اینکه چرخ‌گوشت موردنظرتان را خریداری کردید، حتماً باید نکات ایمنی کار با این دستگاه را یاد گرفته تا ضامن سلامتی خود و دستگاهتان باشید.
اول از هر چیزی سعی کنید از برش‌های کوچک گوشت استفاده کنید. چراکه با این کار باعث افزایش طول عمر دستگاهتان خواهید شد. تکه‌های بزرگ گوشت علاوه بر اینکه با فشار وارد محفظه چرخ‌گوشت می‌شوند، باعث شده تا فشار زیادی به موتور دستگاه وارد شده و عمر دستگاه کاهش پیدا کند.
دقت کنید که هرگز و به‌هیچ‌عنوان برای خرد و چرخ کردن سبزیجات از چرخ‌گوشت استفاده نکنید. چراکه آب موجود در سبزیجات ممکن است وارد موتور دستگاه شده و باعث خرابی دستگاه گردد.
همیشه سعی کنید که بعد از هر بار استفاده از دستگاه چرخ‌گوشت محفظه و تیغه‌های داخلی دستگاه را کاملاً پاک و تمیز کنید و نگذارید حتی کوچک‌ترین ذره‌ای از گوشت یا چربی در درون محفظهٔ دستگاه، جا بماند.
زمانی که می‌خواهید یک دستگاه چرخ‌گوشت خریداری کنید، دقت کنید که تیغه‌ها و صفحات برش درون دستگاه، حتماً ضدزنگ باشد. چراکه ضدزنگ بودن این قطعات از زنگ زدن و فرسودگی بعد از شست‌وشوهای مکرر، جلوگیری خواهد کرد.
هرگز برای زمان طولانی‌مدت از دستگاه چرخ‌گوشت به‌صورت یکسره استفاده نکنید. موتور دستگاه چرخ‌گوشت خانگی، قدرت چرخ‌گوشت صنعتی را نداشته و هنگامی که برای طولانی‌مدت و بیشتر از پانزده دقیقه از آن استفاده کنید، باعث کاهش عمر دستگاه، خواهید شد.
به‌هیچ‌عنوان هنگام چرخ کردن گوشت، پیاز به دستگاه اضافه نکنید. چرا که افزودن پیاز ممکن است باعث خرابی موتور دستگاه شده چراکه امکان نفوذ آب پیاز به دستگاه وجود خواهد داشت.
اکنون که درمورد چرخ‌گوشت خواندید باید بدانید که در هنگام خرید این وسیله، به نیاز خود و ویژگی‌های دستگاه، توجه زیادی داشته باشید. تا پس از خرید، پشیمان نگردید.
ما در ادامهٔ این مقاله سعی داریم، یکی از محصولات محبوب شرکت پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم.

دستگاه چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020 و چرخ گوشت با کلید برگردان مدل MG 1400R محصولاتی دیگر از این شرکت بوده که بسیار کاربردی هستند.
شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کرده و یا به‌صورت حضوری، این محصول را از این فروشگاه، خریداری کنید.

این محصولات در مقایسه با برندهایی مانند ال جی و سامسونگ و... دارای کیفیتی مناسب هستند.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقهٔ ده سال فعالیت، مشغول به عرضهٔ لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه چرخ گوشت پارس‌خزر مدل MG-1600P چه قابلیت‌هایی دارد؟

 

این چرخ گوشت یک محصول بسیار کاربردی، باکیفیت و با توان مصرفی مناسب است که توسط شرکت پارس‌خزر تولید و به بازار عرضه گشته است. این محصول فوق‌العاده دارای کاربری بسیار آسانی بوده که باعث محبوبیت این دستگاه گشته است. قیمت این دستگاه کاملاً مقرون به صرفه و مناسب می‌باشد.

این دستگاه دارای توان مصرفی 1000 وات بوده که بسیار مناسب است.
میزان خروجی این دستگاه چرخ‌گوشت، 1200 گرم در دقیقه تولید شده است.
این محصول به سیستم چرخش معکوس مجهز بوده که بسیار ویژگی مثبتی است و به شما در بسیاری از موارد، کمک شایانی خواهد کرد.
این محصول فوق‌العادهٔ شرکت پارس‌خزر، دارای قابلیت سوسیس ساز هم بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا در منزل خودتان و با نظارت شخص شما، بتوانید سوسیس‌های سالم و خوشمزه‌ای تهیه کنید و تغذیهٔ سالمی داشته باشید و طبیعی‌ترین فست‌فودها را نوش جان کنید.
به همراه این دستگاه، به شما یک ظرف پلاستیکی به جهت جمع‌‌آوری گوشت چرخ شده ارائه شده که از قابلیت‌های دیگر این دستگاه محسوب می‌شود.
همچنین این دستگاه، دارای یک محفظه برای جمع‌آوری سیم دستگاه بوده که سیم دستگاه را در برابر ضربه و آسیب‌های احتمالی حفظ خواهد کرد.

MG-1600P چرخ گوشت پارس‌خزر مدل
این دستگاه، همچنین دارای استاندارد ملی ایران نیز می‌باشد.
به همراه این دستگاه، دو عدد شبکه برای خردکردن گوشت ارائه خواهد شد. سینی‌های بزرگ و جاداری که به همراه این محصول ارائه می‌شود، به شما در افزایش سرعت چرخ کردن گوشت، کمک فراوانی خواهد کرد.
این محصول، به کلید دوربرگردان موتور یا همان Reverse مجهز می‌باشد که از ویژگی‌های برجسته‌ی این دستگاه به حساب می‌آید.
طراحی زیبا و تنوع رنگی این محصول باعث شده تا با هر چیدمان و یا هر سلیقه‌ای هارمونی و همخوانی داشته باشد.
قیمت مقرون به صرفهٔ این دستگاه در مقایسه با ویژگی‌هایش بسیار تحسین‌برانگیز بوده و مناسب است.

چرخ گوشت پارس‌خزر مدل MG-1600P، یک محصول قدرتمند از شرکت پارس‌خزر است. این چرخ گوشت با قابلیت‌های فراوان خود، می‌تواند در عرض یک چشم برهم زدن، گوشت چرخ کرده‌ی سالم و تازه را به شما تحویل بدهد. همچنین این دستگاه با دارا بودن قابلیت سوسیس‌ساز، می‌تواند یک تغذیه‌ی سالم به شما تحویل بدهد تا با خیال آسوده، بهترین فست‌فود خانگی را میل کنید.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه چرخ گوشت پارس‌خزر مدل MG-1600P را از سایت پارس‌خزر اصفهان خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت