در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010

شناسه محصول: KM262
شناسه محصول: KM262
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,573,000
2,392,890 تومان 180,110 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات   ابعاد دستگاه: 46x24x58 سانتی‌متر   وزن دستگاه: 7.5 کیلوگرم   حجم باددهی دستگاه: 56   سرعت گردش پروانه دستگاه: 1250   تعداد پره‌های دستگاه: سه پره   جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک   دارای قابلیت تنظیم ارتف...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010
نقد و بررسی

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات

 

ابعاد دستگاه: 46x24x58 سانتی‌متر

 

وزن دستگاه: 7.5 کیلوگرم

 

حجم باددهی دستگاه: 56

 

سرعت گردش پروانه دستگاه: 1250

 

تعداد پره‌های دستگاه: سه پره

 

جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک

 

دارای قابلیت تنظیم ارتفاع

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010، دستگاهی بسیار پرقدرت، کاربردی و بسیار مناسب است. این پنکه پایه بلند می‌تواند در گرم‌ترین روزهای سال دوست خوبی برای شما باشد. ما در این مطلب به معرفی دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010 پرداخته و ویژگی‌های این محصول را بررسی خواهیم کرد پس تا پایان این مطلب با ما همراه بمانید.

ES4010 پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل

درگذشته با وسایلی چون بادبزن، پاشیدن آب به دیوارهای کاهگلی و ... مردم گذراندن فصول گرم سال
را قابل‌تحمل‌تر می‌کردند. اما با پیشرفت تکنولوژی وسیله‌ای به نام پنکه طراحی شد و به این صورت تهویهٔ هوا و خنک‌کردن آن، بسیار راحت‌تر انجام می‌پذیرفت. درست است که با روی کار آمدن وسایل سرمایشی پیشرفته و قوی‌تری چون اسپلیت‌ها، کولرهای آبی، و کولرهای گازی، گذراندن فصل تابستان بسیار آسان‌تر شده اما این محصولات همچنان، از پراستفاده‌ترین وسایل خانگی هستند که همچون یاوران قدیمی انسان‌ها، هنوز هم موردتوجه می‌باشند.
پنکه‌ها دارای انواع مختلفی هستند. مدل سقفی، دیواری، رومیزی ایستاده از انواع مختلف آن می‌باشند.
اما ما، در این مطلب به بررسی مدل ایستاده خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.
مدل ایستاده از یک پرهٔ باکیفیت با قابلیت حمل آسان تهیه شده‌اند. این مدل  وسایل الکتریکی بوده که برای پخش نسیم خنک در اطراف خانه و محیط اتاق شما استفاده خواهند شد. آب‌وهوا در شهرهای گرمسیری به‌خصوص جنوب بسیار گرم و مرطوب می‌باشد. پس خریدن یک سیستم خنک‌کننده مانند یک دستگاه پنکه ایستاده که باکیفیت است می‌تواند بسیار مفید و کاربردی و لذت‌بخش واقع شود.
از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه، حمل و جا‌به‌جایی آسان و سادهٔ آنها می‌باشد.
ازآنجایی‌که برای این محصول فقط به یک پریز برق نیاز دارید، باتوجه‌به نیاز خود می‌توانید به‌راحتی در هر نقطه‌ای از خانه که خواستید از آنها استفاده نمایید.
این محصولات دارای ویژگی‌های مثبت زیادی هستند که محبوبیت آنها را در بین مردم زیاد‌تر کرده است.
یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این وسایل، قابلیت حمل آسان و سبک بودن آنها می‌باشد.
چرا که به‌راحتی می‌توان آنها را جابه‌جا کرد و به محیط‌های مختلفی برد. استفاده از آنها در اتاق‌های مختلف خانه یا حتی خارج از منزل بسیار مناسب می‌باشد. مثلاً شما می‌توانید به‌آسانی هر زمان که مایل بودید آن را به سالن پذیرایی یا اتاقی که به تهویه بیشتری احتیاج دارد، انتقال دهید. سعی کنید بیشتر برای استفادهٔ آسان، به دنبال مواردی باشید که سبک هستند تا به این صورت همهٔ اعضای خانواده بتوانند بدون هیچ مشکلی آن را جابه‌جا نمایند.
اکثر مدل های ایستاده دارای تنظیمات کم، متوسط ​​یا زیاد هستند که سرعت فن را تغییر می‌دهد. به این صورت شما می‌توانید کنترل بیشتری را بر دمای اتاقتان داشته باشید.
قابلیت چرخشی که در این محصولات موجود است، بسیار مهم می‌باشد. این قابلیت با استفاده از دکمهٔ چرخشی که در این مدل وجود دارد، قابل‌استفاده می‌باشد. به این صورت که وقتی که شما این دکمه را فشار می‌دهید، فن به عقب و جلو خواهد چرخید. به‌این‌ترتیب نسیم خنک به طور مساوی و یکسانی در گوشه‌وکنار اتاق، پخش خواهد شد.
این ویژگی چرخشی هنگامی که گروهی از افراد در یک اتاق جمع شده‌اند، بسیار کاربردی می‌باشد. چرا که راحتی هر یک از آنها را تضمین خواهد کرد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که جهت نسیم را بدون احتیاج به حرکت فن کنترل نمایید.
به‌این‌ترتیب این مدل، از محبوب‌ترین محصولات بازار می‌باشد. ازآنجاکه تنوع برند این محصولات در بازار زیاد است، بهتر بوده که قبل از خرید محصول موردنظرتان، به تحقیق درمورد آن محصول بپردازید تا اشتباهی صورت نپذیرد.
در این مطلب ما می‌خواهیم محصولی از شرکت پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که بسیار کاربردی و پرقدرت و مناسب می‌باشد.

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4070R و پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل شیبا از دیگر محصولات این شرکت هستند که کاربردی بوده و مناسب خواهند بود.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان این دستگاه را خریداری نمایید.

محصولات این شرکت در مقایسه با برندهایی چون سونی و ال جی و... باکیفیت و مناسب هستند.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، به مدت ده سال است که با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول به عرضهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به مردم عزیز کشورمان می‌باشد.

دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010 چه ویژگی‌هایی دارد؟

این دستگاه، یکی از بی‌صداترین و قدرتمند‌ترین محصولاتی است که توسط شرکت معتبر پارس‌خزر، طراحی و تولید گشته است.
این وسیله، یکی از وسایل پرقدرت ایستادهٔ این شرکت است که دارای قابلیت‌های بسیار زیادی می‌باشد.
این محصول دارای چهار پرهٔ مناسب بوده و همچنین دارای پایه‌ای می‌باشد که مجهز به قابلیت تنظیم ارتفاع می‌باشد‌.
این دستگاه می‌تواند یکی از بلندترین پنکه‌های پایه‌دار بازار به شمار بیاید.
این تغییر ارتفاع دستگاه به‌آسانی و از طریق پیچ تنظیم و بالا و پایین بردن میلهٔ استیل پایه، امکان‌پذیر خواهد بود.
دراین دستگاه کلیدهای تنظیم سرعتی که بر روی پایهٔ دستگاه تعبیه شده است، امکان تنظیم سرعت بر حسب نیاز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ES4010 پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل
یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه، قرار داشتن فیوز حرارتی در موتور این دستگاه است. این ویژگی ازآن‌جهت مهم است که به کاربر کمک کرده تا در فعالیت‌های طولانی‌مدت دستگاه، نگران آسیب‌دیدن موتور پنکه نباشد.
سرعت عملکرد این محصول قابل‌تغییر می‌باشد تا به این وسیله و باتوجه‌به شرایط محیط سرعت آن را کاهش و یا افزایش داده و به میزان دلخواه خودتان آن را تنظیم نمایید.
این دستگاه مجهز به قابلیت گردش افقی بوده که به کارایی و محبوبیت هرچه بیشتر آن اضافه خواهد کرد.
گفتنی است که این محصولات همچنان از دستگاه‌های سرمایشی کاربردی و محبوب برای مردم کشور به‌حساب می‌آیند. اگر بخواهیم به دلایل این محبوبیت اشاره کنیم باید بگوییم که آنها دارای قابلیت جابه‌جایی آسان هستند و نیز بسیار سبک‌وزن می‌باشند که حمل آنها را آسان کرده است. خنک نمودن یک منطقه خاص و تهویهٔ مناسب هوا و همچنین امکان تنظیم درجه عمودی وزش باد و گردش افقی دستگاه برای داشتن عملکردی بهتر، از ویژگی‌های مثبت این محصولات می‌باشد که در بین کاربران بسیار محبوب است.
طراحی این دستگاه بسیار زیبا و مستحکم است و می‌تواند با سلایق مختلف، سازگاری بالایی داشته باشد.
موتور این دستگاه مجهز به فیوز حرارتی بوده که ایمنی دستگاه را افزایش خواهد داد.
این محصول دارای گواهینامه استاندارد ایمنی و نشان استاندارد اروپایی CE است که تضمینی بر کیفیت و ایمنی این دستگاه می‌باشد.
این محصول را می‌توانید به‌راحتی حمل کرده و در اماکن مختلف و در اتاق‌های متفاوت خانهٔ خودتان استفاده کنید. این وسیله آنچان بی‌صدا و آرام است که آرامش و سکون شما را خدشه‌دار نخواهد کرد.
تنها یک سرعت از این دستگاه کافی است تا تمام فضای اتاق به بهترین شکل ممکن خنک شوند و هوای اتاق به این صورت تهویه بشود.
پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010 یک دستگاه با قابلیت‌های بسیار زیادی است. این پنکه پایه بلند یکی از پنکه‌های پایه‌بلند محبوب و مشهور بازار است. این پنکهٔ بی‌صدا می‌تواند نسیم خنک را در جای‌جای اتاق شما به حرکت درآورده و فضا را مطبوع نماید.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010 را از سایت پارس‌خزر اصفهان خریداری نمایید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت