در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز مولتی کوکر پارس‌خزر مدل تفتان 61

شناسه محصول: KM248
شناسه محصول: KM248
دسته بندی: پلوپز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,610,000
2,500,000 تومان 110,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی: 350 وات   ابعاد دستگاه:   قطر: 220 میلی‌متر   ارتفاع: 200 میلی‌متر   وزن دستگاه: 1.98 کیلو‌گرم   جنس بدنه‌ی دستگاه: پلاستیک   طول سیم برق دستگاه: 1.25 متر   جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب   ظرفیت دستگاه برحسب نفر: 2 نفره   ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز مولتی کوکر پارس‌خزر مدل تفتان 61
نقد و بررسی

توان مصرفی: 350 وات

 

ابعاد دستگاه:

 

قطر: 220 میلی‌متر

 

ارتفاع: 200 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 1.98 کیلو‌گرم

 

جنس بدنه‌ی دستگاه: پلاستیک

 

طول سیم برق دستگاه: 1.25 متر

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفر: 2 نفره

 

 

دارای اسفنج

 

دارای پیمانه‌ی مدرج 200 میلی‌لیتری

 

دارای چراغ نشانگر

 

دارای تایمر

 

دارای یخ خردکن

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز مولتی کوکر پارس‌خزر مدل تفتان 61، یک دستگاه بسیار قدرتمند است. این پلوپز کاربردی و کارآمد دستیار خوبی برای شما است. ما در این مطلب می‌خواهیم به معرفی دستگاه پلوپز مولتی کوکر پارس‌خزر مدل تفتان 61 پرداخته و ویژگی‌هایش را با شما بررسی نماییم؛ بنابراین لطفاً تا پایان این مقاله با ما همراه باشید‌.

پلوپز مولتی کوکر پارس‌خزر مدل تفتان 61

در عصر حاضر، آنچان مشغولیت‌های زندگی زیاد شده است که بانوان مجبور هستند، علاوه بر خانه، در محیط بیرون از خانه هم کار کنند و به این شکل، دیگر زمانی که به خانه بر‌می‌گردند، خسته هستند و توانی برای ساعت‌ها پای اجاق ایستادن و پختن غذاهای مختلف را ندارند. گاهی حتی زمان کافی برای پخت برنج و غذا‌های دیگر وجود نداشته و یا در مهمانی‌های پرجمعیت، پختن غذا برای یک جمعیت زیاد، واقعاً کار ساده‌ای نیست.
خوشبختانه، پیشرفت علم و فناوری توانست، کار را برای ما بسیار آسان کند. تا جایی که با تولید و طراحی لوازم برقی خانگی، این امر به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر انجام‌پذیر شد.
همهٔ ما می‌دانیم که پختن برنج به شکل مناسب و مطلوبی، کار چندان راحتی نبوده و چه‌بسا هر مدل برنج با دیگری متفاوت است و شیوهٔ پخت متفاوتی هم خواهد داشت. از طرف دیگر پختن برنج در مهمانی‌های بزرگ، کار سختی است و خوب از آب درآوردن آن برنج، یک مقولهٔ دشوار‌تر.
براین‌اساس، دستگاه پلوپز برقی، در آشپزخانه‌های شما می‌تواند، یک دستیار توانمند به‌حساب بیاید و در امور مختلف، کمک‌حال شما باشد.
ممکن است بخواهید بدانید که طرز کار یک دستگاه پلوپز برقی چگونه است و به چه صورت کار می‌کند؟
باید بگوییم که کاسهٔ دستگاه پلوپز، به‌صورت متحرک می‌باشد. در قسمت زیرین دستگاه پلوپز، یک هیتر و ترموستات قرار داشته که درواقع اجزای اصلی یک دستگاه پلوپز برقی می‌باشند. فنری که در آن قرار دارد، باعث شده تا ترموستات را به زیر کاسه فشار دهد، با این کار، تماس گرمایی مناسبی به وجود آمده که دارای دمای تنظیمی دقیقی خواهد بود.
در زمان پخت مخلوط آب و برنج با بیشترین قدرت در دستگاه گرم خواهد شد. به این صورت، دمای دستگاه نیز نمی‌تواند از نقطهٔ جوش آب زیادتر گردد.
چراکه هنگامی که گرما بخواهد از نقطهٔ جوش عبور کند، دما بیشتر از نقطهٔ جوش آب می‌شود و به این شکل، ترموستات به‌صورت خود‌به‌خود، جریان را به قدرت کمتری یعنی به شکل گرم نگه‌داشتن تغییر خواهد داد.
اما این موضوع به‌گونه‌ای عملی می‌شود که دمای برنج از ۶۵ درجه سانتی‌گراد پایین‌تر نخواهد آمد. پلوپزهای ساده در این مرحله خاموش خواهند شد.
گفتنی است که پلوپزهای پیشرفته، مجهز به دکمه‌هایی هستند که زمان خیس کردن برنج را تنظیم خواهند کرد.
ممکن است بعضی از افراد بخواهند، بعد از پختن برنج به آن استراحت بدهند که این نوع از تنظیم در پلوپز برقی نیز وجود خواهد داشت.
اندازهٔ دستگاه پلوپزی که خریداری می‌کنید، بیشتر به مصرف برنج خانواده بستگی خواهد داشت. به این صورت که اگر شما خانواده‌ای کم‌جمعیت هستید، پلوپز برقی کوچک‌تری را خریداری می‌کنید و اگر یک خانوادهٔ پرجمعیت هستید، بهتر است که دستگاه پلوپز برقی با اندازهٔ متوسط یا بزرگ را خریداری نمایید.
دستگاه پلوپز برقی از آن دسته دستگاه‌هایی است که تنوع بسیار زیادی در بازار دارد. پس بهتر است که قبل از خرید محصول موردنظرتان، درمورد آن اطلاعات کافی کسب کنید تا پس از خرید، پشیمان نشوید.
ما در این مطلب می‌خواهیم یک محصول قدرتمند و کاربردی را به شما معرفی کنیم که توسط شرکت خوش‌نام و آشنای پارس‌خزر به بازار ارائه شده است.

دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC181TSP و پلوپز دیجیتالی پارس‌خزر مدل DMC-101P از محصولات دیگر این شرکت هستند.
می‌توانید برای خرید این محصول، به‌صورت خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان اقدام کرده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، دستگاه مدنظر خود را از این فروشگاه، تهیه کنید.

محصولات شرکت پارس‌خزر در مقایسه با برندهایی چون بوش و سامسونگ از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

پارس‌خزر اصفهان، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌‌ای نزدیک به یک دهه است که مشغول عرضهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به مردم عزیز کشورمان می‌باشد.

دستگاه پلوپز مولتی کوکر پارس‌خزر مدل تفتان 61 دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

 

این پلوپز، یک وسیلهٔ بسیار کاربردی، مناسب و جمع‌وجور است که برای پخت یک پلوی تازه، خوشمزه و زیبا، می‌تواند بهترین دستیار برای کاربران خود باشد.
این محصول یکی از لوازم برقی کوچک و کارآمدی است که توسط شرکت پارس‌خزر، طراحی و تولید گشته است.
این محصول امکان پخت برنج برای دو نفر را در هر بار استفاده برای کاربر خود، فراهم خواهد کرد.
بدنهٔ این دستگاه، از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده که در برابر حرارت، بسیار مقاوم و مستحکم می‌باشد.
درب این دستگاه، از جنس شیشه طراحی شده که به علت طراحی شفاف و مناسبی که دارد، امکان مشاهدهٔ روند پخت غذا را برای کاربر فراهم کرده تا نیاز نباشد مدام درب دستگاه را باز و بسته نمایند.
در این محصول، سوپاپ کوچکی روی درب دستگاه قرار گرفته تا خروج بخار از دستگاه، به‌آسانی، امکان‌پذیر باشد.
یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه این است که این دستگاه فوق‌العاده، علاوه بر کارکرد پلوپز، قابلیت کار در حالت آرام‌پز و بخارپز را نیز برای کاربران خود فراهم کرده که از این دستگاه، یک دستگاه چندکارهٔ دوست‌داشتنی ساخته است.
در این دستگاه، یک
سبد پلاستیکی برای بخش بخارپز دستگاه در نظر گرفته شده است.
توان موتور داخلی این دستگاه پلوپز برقی، 350 وات است که باقدرت می‌تواند به طبخ غذای موردنظر شما بپردازد‌.
تنظیم نوع عملکرد این دستگاه از طریق دکمه‌های فشاری که بر روی بدنهٔ این دستگاه واقع شده است، امکان‌پذیر می‌باشد.

پلوپز مولتی کوکر پارس‌خزر مدل تفتان 61

یکی از ویژگی‌های مثبت و مهم این دستگاه، مجهز بودن به قابلیت گرم نگه‌داشتن غذا و همچنین وجود صفحه‌نمایش دیجیتال بر روی بدنهٔ است که بسیار کاربردی و مهم است.
مخزن داخلی این دستگاه پلوپز از جنس تفلون ساخته و طراحی شده است که خاصیت نچسب داشته و کمک می‌کند تا پلوی شما به شکلی زیبا از آب دربیاید.

پلوپز مولتی کوکر پارس‌خزر مدل تفتان 61
از دیگر نقاط قوت این محصول، می‌توان به داشتن پیمانهٔ مدرجی با ظرفیت 200 میلی‌لیتر اشاره کرد که می‌تواند در زمینهٔ اندازه‌گیری برنج به کاربر، کمک بسیار زیادی کند.
همچنین یک اسفنج نرم برای نظافت این دستگاه، در نظر گرفته شده است که به همراه این دستگاه ارائه خواهد شد.

پلوپز مولتی کوکر پارس‌خزر مدل تفتان 61، یک پلوپز بسیار زیبا است. این پلوپز با قابلیت‌های فراوانی که دارد به کاربر خود کمک می‌کند تا بتواند بهترین و زیبا‌ترین پلوها را آماده کند و در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی زیادی به عمل بیاورد.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز مولتی کوکر پارس‌خزر مدل تفتان 61، را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش بدهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت