در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل WRC271TS

شناسه محصول: KM258
شناسه محصول: KM258
دسته بندی: پلوپز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,943,000
2,736,990 تومان 206,010 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

جنس بدنهٔ دستگاه: استیل آبکاری شده   ظرفیت دستگاه: 2.7 لیتر   حداکثر توان مصرفی دستگاه: 950 وات   جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب   ظرفیت دستگاه برحسب نفر: 12 نفره

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل WRC271TS
نقد و بررسی


جنس بدنهٔ دستگاه: استیل آبکاری شده

 

ظرفیت دستگاه: 2.7 لیتر

 

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 950 وات

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفر: 12 نفره

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل WRC271TS محصولی بسیار کاربردی و فوق‌العاده است. این پلوپز دستیاری خوب در آشپزخانه است. ما  قصد داریم در مطلب زیر، دستگاه پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل WRC271TS را به شما معرفی کرده و به بررسی ویژگی‌های آن بپردازیم.
پس لطفاً تا پایان این مطلب، ما را همراهی کنید.

WRC271TS پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل

همهٔ ما می‌دانیم که درحقیقت برنج برای ما مردمان شرقی، درواقع غذای اصلی می‌باشد. به همین خاطر است که مردم ژاپن در دهه ۵۰ میلادی، دستگاه پلوپز خودکار را اختراع نمودند.
از آن زمان به بعد، این دستگاه در سایر نقاط دنیا حتی آمریکا هم به محبوبیت زیادی رسید. تا جایی که این وسیله یکی از اجزای اصلی آشپزخانه‌های مردم ژاپن بوده و این دستگاه در حدود نود درصد آشپزخانه‌های این کشور، یافت خواهد شد.
به‌طورکلی، پختن برنج با این محصول به‌خودی‌خود مزه آن را بهتر یا بدتر نخواهد کرد اما گفتنی است که کار با این دستگاه، می‌تواند ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی داشته باشد و صرفه‌جویی زمانی و انرژی بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت.
حاضر کردن یک پلوی خوشمزه، به‌دقت بسیار زیادی نیاز دارد تا بتواند به یک پلوی دم کشیده و شکیل تبدیل بشود.
این دستگاه‌ها، می‌توانند به بهترین شیوهٔ ممکن و با استفاده از کنترل خودکار دما و زمان کار را ساده‌تر کنند. باید بدانید که این دستگاه زمان پخت را کوتاه نخواهد کرد اما زمان حضور کاربر را بر سر برنج در حال پخت، بسیار کوتاه خواهند کرد.
همچنین در حین استفاده از این دستگاه، مقدار آب و دمای پخت، کاملاً به‌اندازه خواهد بود و به همین علت فرایند پخت پلو، بسیار ساده‌تر خواهد شد.
تنها کافی است که شما، هرچه که لازم است را در داخل دستگاه ریخته و آن را روشن کنید. پس از آن، دیگر نیازی به حضور آشپز در آشپزخانه نخواهد بود. البته رعایت نکات ایمنی هم بسیار مهم و قابل‌توجه است.
ساختمان این محصول معمولاً به این صورت است که دارای یک‌لایهٔ بیرونی عایق‌بندی‌شده هستند که
در خود المنت گرمایی را جای‌داده است.
داخل دستگاه، یک‌کاسهٔ متحرک وجود داشته که جنس آن در گاهی اوقات، تفلون یا نچسب می‌باشد. در مدل‌های قدیمی این دستگاه که ارزان‌تر هستند، فناوری الکترونیکی و مکانیکی و حسگرهای گرمایی ساده‌ای وجود دارد اما در مدل‌های پیشرفتهٔ آن برای کنترل فرایند پخت از ریزپردازنده‌ها استفاده خواهد شد.
گفتنی است که در مدل های جدید، تایمرهایی تعبیه شده است که با استفاده از آنها می‌توانید، زمان آماده‌شدن برنج را به‌دلخواه خودتان تنظیم نمایید.
بعضی از مدل‌های آن، قابلیت این را دارند که برنج آماده را تا بیست و چهار ساعت گرم و سالم نگه دارند به‌گونه‌ای که برنج گرم مانده از عوارض مسمومیت غذایی ناشی از باسیلوس سرئوس در امان خواهد ماند.
در بعضی از مدل‌های جدید این وسیله، پیمانهٔ اندازه‌گیری و کفگیر پلاستیکی نیز به کاربر ارائه می‌شود.
البته هر دستگاهی، پیمانه‌ای که مخصوص به خودش است را دارد که شما باید برنج و آب را با آن اندازه‌گیری کرده و در داخل محصول بریزید.
کاسهٔ این دستگاه معمولاً متحرک می‌باشد. در زیر آن یک هیتر و ترموستات واقع شده است که اجزای اصلی پلوپز را تشکیل خواهند داد.
فنری که در آنجا به کار گذاشته شده است، باعث می‌شود که ترموستات به ته کاسه فشارد آورده و به این صورت، تماس گرمایی مناسبی برقرار می‌شود. به این‌گونه دمای تنظیمی دقیقی اعمال خواهد شد.
در حین پخته‌شدن مخلوط آب و برنج، دستگاه با بیشترین قدرت، گرم خواهد شد.
البته گفتنی است که دما نمی‌تواند از نقطه‌جوش آب که همان صد درجه سانتیگراد است بالاتر برود.
به همین خاطر، تمام گرمایی که به مخلوط آب و برنج اعمال می‌گردد، فقط باعث به جوش آوردن آب خواهد شد.
جالب است بدانید که به‌محض اینکه گرما بخواهد از این نقطه عبور کند و دما بیش از نقطهٔ جوش آب بشود، ترموستات به‌صورت خودکار، جریان را به قدرت کمتر یعنی حالت گرم نگه‌داشتن، تبدیل خواهد کرد اما به‌گونه‌ای عمل می‌کند که دمای برنج از ۶۵ درجه سانتی‌گراد پایین‌تر نیاید.
توجه داشته باشید که قبل از خرید این دستگاه، حتماً اطلاعات کافی درمورد آن کسب نمایید.
ما در این مطلب قصد داریم محصولی از شرکت خوش‌نام پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که دارای قابلیت‌های مناسبی می‌باشد.

پلوپز پارس‌خزر مدل RC-101TYAN و پلوپز پارس‌خزر مدل RC271TYAN محصولاتی دیگر از همین شرکت بوده که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت خرید اینترنتی سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که این محصول را خریداری کنید.

گفتنی است که این محصولات در مقایسه با برندهای خارجی چون بوش و ال جی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقهٔ ده سال فعالیت درخشان، مشغول به عرضهٔ لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل WRC271TS چه ویژگی‌هایی دارد؟

این دستگاه یکی از محصولات باکیفیت، کلاسیک، کاربردی و پرقدرت شرکت پارس‌خزر می‌باشد که بسیار کارآمد بوده و دارای کیفیت ساخت مطلوبی می‌باشد.
این محصول پارس‌خزری دارای ظرفیت بسیار مناسبی برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط و یا حتی خانواده‌های پرجمعیت نیز می‌باشد.
این دستگاه مجهز به قابلیت پخت برنج با درجات مختلف رنگ و همچنین قابلیت تهیهٔ ته‌دیگی بسیار شکیل نیز می‌باشد که درواقع می‌توان از ویژگی‌های مهم این محصول در نظر گرفته شود.
این وسیله به کاربر خود امکان پخت برنج معمولی همراه با ته‌دیگی طلایی و ترد و یا به‌صورت جداگانه را خواهد داد که باتوجه‌به سلایق و ذائقه ما ایرانیان این ویژگی بسیار ویژگی مهم و قابل‌توجهی می‌باشد.
جنس بدنهٔ این محصول ازاستیل آبکاری شده می‌باشد که بسیار مقاوم و بسیار مستحکم و باکیفیت می‌باشد.
این دستگاه مجهز به پیچ تنظیم درجه پخت و تایمر و همچنین یک نشانگر می‌باشد که باعث شده تا کار با این دستگاه، ساده و لذت‌بخش باشد‌.
استفاده از کابل نسوز در این محصول، باعث شده تا ایمنی دستگاه افزایش پیدا کند.
بهره‌مندی این وسیله از فیوز حرارتی باعث شده تا ایمنی مضاعفی برای دستگاه فراهم شود و از ایجاد هرگونه خطر احتمالی برای این دستگاه، جلوگیری و ممانعت به عمل می‌آید.
ظرف مخصوص تهیه و پخت برنج در این دستگاه از جنس تفلون نچسب طراحی شده است که بسیار ویژگی مثبت و مهمی می‌باشد.
درب این دستگاه از جنس استیل بوده که در برابر ضربه مقاوم و مستحکم می‌باشد.
همهٔ ما می‌دانیم که پخت برنج، تقریباً در تمامی وعده‌های اصلی غذای ما ایرانیان حضور داشته و این موضوع زحمت زیادی را به دنبال خود خواهد داشت.
در عصر حاضر، استفاده از این دستگاه یکی از بهترین گزینه‌ها برای پخت این غذای پرطرف‌دار می‌باشد. چراکه در زمان و انرژی کاربر، نهایت صرفه‌جویی را خواهد کرد و همچنین از نظر کیفیت نیز می‌تواند، لذت چشیدن طعم واقعی و عطر خوشِ برنج را به شما هدیه کند.
طراحی کلاسیک و زیبای این محصول باعث شده تا با هر سلیقه‌ای همخوانی داشته باشد.
کیفیت دیگ و همچنین پیچ تنظیم درجه پخت بر اساس رنگ ته‌دیگ از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که باعث شده تا دربین کاربران از محبوبیت خوبی برخوردار باشد.
گنجایش مناسب این دستگاه باعث شده تا استفادهٔ آن برای خانواده‌هایی با جمعیت زیاد یا متوسط، بسیار لذت‌بخش و کارراه‌انداز باشد.
پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل WRC271TS، یک پلوپز فوق‌العاده کاربردی است. این پلوپز با قابلیت‌های فراوانی که دارد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خوش‌طعم و عطر ترین و مجلسی‌ترین پلوها را حاضر خواهد کرد. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل WRC271TS را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت