در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 181

شناسه محصول: KM257
شناسه محصول: KM257
دسته بندی: پلوپز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,330,000
2,166,900 تومان 163,100 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ابعاد دستگاه: 280x280x340 میلی‌متر   وزن دستگاه: 4 کیلوگرم   جنس بدنهٔ دستگاه: استیل   حداکثر توان مصرفی دستگاه: 620 وات   گنجایش دستگاه: 1.8 لیتر   ظرفیت دستگاه برحسب نفر: 8 نفره   جنس ظرف دستگاه: تفلون   تایمر: ندارد   دارای دیگ قاب...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 181
نقد و بررسی


ابعاد دستگاه: 280x280x340 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 4 کیلوگرم

 

جنس بدنهٔ دستگاه: استیل

 

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 620 وات

 

گنجایش دستگاه: 1.8 لیتر

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفر: 8 نفره

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون

 

تایمر: ندارد

 

دارای دیگ قابل جداشدن

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی


پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 181، دستگاهی بسیار کاربردی و قدرتمند و باکیفیت است. این پلوپز محصولی با ویژگی‌های مختلف است. ما قصد داریم در ادامهٔ مطلب به معرفی دستگاه پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 181 پرداخته و ویژگی‌های این محصول را برای شما عزیزان بررسی نماییم. پس لطفاً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 181
این دستگاه فوق‌العاده در عین اینکه می‌تواند یک پلوپز باکیفیت باشد، یک دستگاه آرام‌پز فوق‌العاده است که برای شما خورشت‌ها و غذاهای جاافتاده و لذیذ به ارمغان می‌آورد.
ابتدا اجازه بدهید درمورد کاربرد و ویژگی‌های این دو دستگاه، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان، ارائه نماییم. با ما همراه بمانید.
دستگاه آرام‌پز، دستگاهی است که به شما امکان پخته‌شدن غذا در عدم حضور و یا عدم مراقبت شما را در دمایی پایین و برای زمان طولانی فراهم می‌کند که برای شما، خورشت و غذایی جاافتاده را حاضر خواهد کرد.
به‌طورکلی این دستگاه از سه بخش اصلی تشکیل شده است که عبارت‌اند از: بخش پایه که از جنس فلز بوده و المنت حرارتی بر روی آن قرار خواهد گرفت.
کاسهٔ دستگاه که معمولاً از جنس سرامیک است و به این صورت، غذا در درون آن قرار خواهد گرفت. درنهایت هم درب اصلی محصول است که بر روی دستگاه قرار خواهد گرفت.
نحوهٔ کارکرد این وسیله، به این‌گونه است که به‌وسیلهٔ المنت حرارتی دستگاه که در بخش پایه آن قرار گرفته است، حرارتی ایجاد شده و این حرارت به‌تدریج به دیواره‌های آن انتقال پیدا کرده و غذای درون دستگاه را آرام‌آرام گرم خواهد کرد.
نحوهٔ عملکرد این وسیله در دماهای پایین و همچنین در دماهای بالا مشابه به یکدیگر می‌باشد.
گفتنی است که این محصول با استفاده از دماهای پایین کارکرده و به این صورت باعث حفظ رطوبت مواد غذایی در حین پخت خواهد شد.
البته به همین علت است که گزینهٔ مناسبی برای تبخیر مایعات مواد غذایی در حین پخت نیست.
اما اگر شما قصد دارید که مواد غذایی در دمای کم و برای مدت طولانی را دارید، گزینه مناسب برای شما این وسیله است.
به‌طورکلی کار با این دستگاه، بسیار آسان بوده و به این صورت در حین پخته‌شدن غذا نیاز نیست به آن سر بزنید و یا غذا را هم بزنید. تنها کافی است که مواد غذایی را درون محصول بریزید، دستگاه را روشن کرده و پس از طی شدن زمان لازم، غذای شما، حاضر خواهد شد.
گفتنی است که مصرف انرژی آنها کم بوده و به همین علت، باعث گرم‌شدن فضای آشپزخانه نخواهند شد.
جالب است که غذا را می‌توانید در داخل این دستگاه، تا لحظهٔ سرو گرم نگه بدارید.
و اما دستگاه پلوپز چیست و چه کاربردی دارد؟
بسیاری از افراد هستند که برنج‌های کته را به برنج‌های دم کشیده ترجیح داده و بیشتر دوست دارند. اما خب مسئله‌ای که در این جا وجود دارد این می‌باشد که برنج کته بسیار خوش‌طعم‌تر بوده و در مدت‌زمان کوتاهی هم حاضر خواهد شد اما خب می‌دانیم که شکل و شمایل آن به‌گونه‌ای می‌باشد که برای مهمانی و مجلس مناسب نخواهند بود. نکته‌ای که در اینجا قابل‌توجه است این است که شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه‌ها، بهترین و خوش‌طعم و معطرترین برنج کته را با کیفیتی بالا و همچنین با ظاهری شیک و مجلسی، حاضر و آماده نمایید.
آماده‌کردن یک پلوی بی‌نظیر با طعم واقعی و عطر خوش آن را به دستان ماهر این دستگاه بسپارید تا در کنار برنج خوش‌طعمتان، لذت خوردن ته‌دیگ ترد و طلایی آن را هم بتوانید تجربه کنید.
اما دقت داشته باشید که حتماً برای خرید یک دستگاه، اطلاعات کافی درمورد آن دستگاه به دست بیاورید و متناسب با نیاز خودتان، دستگاه موردنظرتان را خریداری کنید.
ما در این مطلب می‌خواهیم دستگاهی از برند پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که بسیار کاربردی و قدرتمند و باکیفیت است.

پلوپز پارس‌خزر مدل RC271TYAN و پلوپز پارس‌خزر مدل RC-101TYAN از دیگر پلوپزهای باکیفیت این شرکت بوده که محصولاتی مناسب خواهند بود.

شما می‌توانید این محصول را از طریق خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، محصولی که مدنظر دارید را خریداری نمایید.

البته گفتنی است که برندهایی چون سونی و ال جی دارای محصولاتی هستند که محصولات شرکت پارس‌خزر در مقایسه با آنها مناسب است.


فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، به مدت ده سال است که مشغول به ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 181 دارای چه ویژگی‌هایی است؟

این دستگاه، محصولی باکیفیت از شرکت پارس‌خزر است که با طراحی ساده و زیبایی که دارد توانسته در جایگاه مناسبی در بین کاربران قرار بگیرد.
طراحی این محصول به‌گونه‌ای بوده که بدنهٔ آن از جنس استیل آبکاری شده تولید گشته است که بسیار مقاوم، مستحکم و باکیفیت بالایی می‌باشد.
این دستگاه دارای قابلیت پخت برنج با رنگ ته‌دیگ‌های متفاوت بوده که به‌شدت با ذائقه و سلیقهٔ ما مردم ایران‌زمین سازگاری و همخوانی خواهد داشت.
ظرف مخصوص پخت برنج در این دستگاه، از جنس مواد تفلون نچسب بهداشتی تهیه شده است که به شما کمک می‌کند تا بهترین ته‌دیگ‌های طلایی و ترد را تهیه کنید. درضمن جنس این ظرف، بسیار مقاوم و باکیفیت می‌باشد.
البته گفتنی است که این محصول، فاقد تایمر می‌باشد.
شما می‌توانید از این محصول، به‌عنوان یک آرام‌پز مناسب هم استفاده نمایید که در همین راستا، ظرف مخصوص آلومینیومی الو مایت شده برای این دستگاه، در نظر گرفته شده است که به کاربر، امکان پخت انواع خورشت را خواهد داد و به این صورت، کاربر می‌تواند خورشت‌هایی جاافتاده و خوش‌طعم و لذیذ را در زمانی کوتاه، حاضر نماید.
این دستگاه، مجهز به ترموستات بادقت و کیفیت بالا برای تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی می‌باشد که همچنین به این وسیله در مصرف انرژی هم صرفه‌جویی خواهد کرد.
در این دستگاه از مواد پلاستیکی بهداشتی استفاده شده و قطعات به‌کاررفته در این دستگاه، در برابر حرارت مقاوم می‌باشند.
از ویژگی‌های برجستهٔ این وسیله، استفاده از آن به‌صورت بخارپز است که با ظرف مخصوص این کار، می‌توانید به بخارپز کردن مواد غذایی اقدام نمایید.
ظرفیت این محصول، 1.8 لیتر بوده که برای یک خانوادهٔ هشت نفره مناسب بوده و می‌تواند برای هشت نفر، غذای تازه حاضر نماید.
این وسیله با توان 620 واتی خود می‌تواند در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.
این محصول به سیم‌های نسوز در ساختار خود مجهز می‌باشد که ایمنی دستگاه را افزایش خواهد داد.
همچنین استفاده از نرمال فیوز در این دستگاه باعث شده تا ایمنی دستگاه به‌صورت مضاعفی افزایش پیدا کند و از ایجاد هرگونه خطری، جلوگیری و ممانعت به عمل بیاورد.
استفاده از سیم جداشونده در این محصول باعث شده تا حمل و جا‌به‌جایی آن آسان‌تر باشد و به این شکل بر محبوبیت این دستگاه در بین کاربران، افزوده است.
این محصول شرکت پارس‌خزر، دارای نشان استاندارد ملی ایران و همچنین نشان استاندارد اروپا بوده که همین موضوع، ضمانتی بر کیفیت این محصول می‌باشد.
پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 181، یک وسیلهٔ چندکاره است. این پلوپز با استفاده از قابلیت‌های زیادی که دارد، می‌تواند در انجام امور بسیاری از آشپزی به کاربران خود، کمک فراوانی کند.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 181 را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت