در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - همزن مدل QMC20

شناسه محصول: KM216
شناسه محصول: KM216
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,586,600
1,510,000 تومان 76,600 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 320 وات   جنس تیغهٔ خرد‌کن دستگاه: استینلس استیل   ظرفیت خرد‌کن: 1 لیتر   دارای تنوع رنگ: زرد، بنفش، قرمز، سبز   ظرف چندمنظورهٔ یک لیتری از جنس پلی‌کربنات   دارای سیستم قفل ایمنی   دارای درپوش برای جلوگیری از پاشیدن موا...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - همزن مدل QMC20
نقد و بررسی

توان مصرفی دستگاه: 320 وات

 

جنس تیغهٔ خرد‌کن دستگاه: استینلس استیل

 

ظرفیت خرد‌کن: 1 لیتر

 

دارای تنوع رنگ: زرد، بنفش، قرمز، سبز

 

ظرف چندمنظورهٔ یک لیتری از جنس پلی‌کربنات

 

دارای سیستم قفل ایمنی

 

دارای درپوش برای جلوگیری از پاشیدن مواد

 

دارای دیسک خامه

 

دارای مایونز زن

 

دارای پوشش تیغه

 

دارای سیستم ایمنی برای جلوگیری از دسترسی به تیغه در حین کار

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - همزن مدل QMC20، دستگاهی جادویی، فوق‌العاده است. این سه کاره یک دستیار تمام‌عیار است و ما در این مطلب قصد بررسی و معرفی دستگاه سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - همزن مدل QMC20 به شما همراهان گرامی را داریم.

QMC20 سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - همزن مدل

ابتدا قبل از هر توضیحی لازم است، هر یک از کاربردهای این دستگاه را به‌صورت جداگانه بررسی کنیم و سپس به معرفی محصول بپردازیم.
ابتدا بیایید یک توضیح کامل در مورد اینکه خردکن چیست و چه کاربردی دارد بدهیم.
همان گونه که می‌دانید خردکردن میوه و سبزیجات در اندازه‌های درشت و ریز، با سرعت بالا، احتیاج دارد که شما یا یک آشپز حرفه‌ای باشید و یا اینکه فرصت و توان کافی برای خردکردن همهٔ این اقلام را داشته باشید.
در غیر این صورت، شما نیاز به یک دستگاه خردکن پرقدرت دارید که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و انرژی شما، میوه و سبزیجات موردنظرتان را در اندازه‌های دلخواه، برای شما خرد کند.
خردکن وسیله‌ای برقی بوده که می‌تواند علاوه بر خردکردن میوه و سبزیجات در اندازه‌های یکسان و دلخواه، گوشت با بافت نرم را نیز برای شما در تکه‌های هم اندازه، خرد کند.
خردکن‌ها یکی از وسایل بسیار ضروری در هر آشپزخانه‌ای هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا غذا و یا سالاد موردنظرتان را به‌سرعت و باکیفیت بالایی تهیه و آماده کنید.
خردکن‌ها حتی می‌توانند، سیر و پیاز را برای شما در اندازهٔ مورد نیازتان خرد کنند.
حالا که در مورد خرد‌کن‌ها و کاربردهایشان اطلاعات کسب کردیم بهتر است به سراغ مخلوط‌کن‌ها و کاربردهایشان برویم.
مخلوط‌کن‌ها هم از جمله وسایل مهم و ضروری هر آشپزخانه‌ای هستند که به‌عنوان یک عضو ثابت در آشپزخانه‌‌ها، حضورشان ضروری است.
این وسیلهٔ پرکاربرد می‌تواند به شما در تهیهٔ انواع نوشیدنی‌ها، اسموتی‌ها، معجون‌های مفید و خوشمزه کمک زیادی بکند.
درواقع تهیهٔ یک لیوان نوشیدنی خوش‌طعم، بدون کمک و حضور یک دستگاه مخلوط‌کن، امکان‌پذیر نیست.
مخلوط‌کن‌ها همچنین می‌توانند دستیاری وفادار در تهیهٔ انواع سس و چاشنی‌های خوش‌طعم، انواع سوپ، خرد‌کردن میوه و سبزیجات و تهیهٔ غذای کودک نیز برای شما باشند.
از کاربردهای دیگر این وسیلهٔ الکتریکی می‌توان به خرد و آسیاب کردن گوشت، پیاز، گردو، سیب‌زمینی، برنج، ادویه و همچنین مایعات نیز اشاره کرد.
بعضی از مخلوط‌کن‌ها دکمه‌ای به جهت خرد‌کردن یخ‌های تکه‌تکه داشته که به‌وسیلهٔ آن می‌توان نوشیدنی‌های خنکی را در تابستان‌های گرم، تهیه کرد.
همچنین شما می‌توانید با استفاده از مخلوط‌کن، مواد اولیهٔ غذاهایی چون کتلت را تهیه و مخلوط کنید و سپس به‌این‌ترتیب در وقت و انرژی خودتان صرفه‌جویی کنید و یک غذای سریع و خوشمزه حاضر کنید.
اکنون که با مخلوط‌کن و کاربردهای آن آشنا شدیم برویم به سراغ همزن‌ها تا با آنها و ویژگی و کاربردهایشان نیز آشنا شویم و در این مورد هم اطلاعاتی را کسب نماییم.
همزن‌ها وسایل برقی هستند که به شما کمک می‌کنند تا برای هم زدن شدید مواد، مخلوط کردن مواد و یکنواخت و همگون کردن غلظت مواد مخلوط شده، دیگر انرژی و زمان زیادی را صرف نکرده و کمتر خسته شوید.
همزن‌ها این وسایل پرکاربرد و ضروری برای هر آشپزخانه‌ای، به دو دستهٔ برقی و دستی تقسیم شده که همزن‌های برقی نیز به دو دستهٔ رومیزی و دستی نیز تقسیم می‌شوند.
همزن‌های رومیزی بر روی میز قرار گرفته و دستی‌ها نیز در دست قرار می‌گیرند.
این مدل همزن، با سرعت و قدرت بالایی مواد موردنظرتان را مخلوط کرده و باعث می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن، یک کیک و یا شیرینی خوشمزه را داشته باشید.
از مزیت‌های استفاده از این دستگاه می‌توان به این اشاره کرد دیگر عضلات دستتان خسته نمی‌شود، مواد کیک یا شیرینی به‌خوبی پف می‌کند، در زمان و انرژی‌تان صرفه‌جویی می‌شود.
اکنون که با این سه دستگاه مختلف آشنا شدید باید بگوییم که نیازی نیست به‌صورت جداجدا برای خرید این وسایل اقدام کنید و علاوه بر اشغال کردن فضای زیادی از آشپزخانهٔ خودتان، هزینه‌های زیادی را هم متحمل بشوید.
خبر خوب این است که شما می‌توانید، هر سه دستگاهی که در توضیحات بالا گفته شد را در یک دستگاه کوچک و جمع‌وجور داشته باشید و از کیفیت و قدرت و قیمت مقرون به صرفهٔ آن، لذت ببرید.
این دستگاه همه‌کارهٔ جادویی، مثل یک معجزه در آشپزخانه‌تان عمل می‌کند.
شرکت معتبر پارس‌خزر با معرفی این سه‌کارهٔ فوق‌العاده توانسته است، تحولی بزرگ در بازار لوازم برقی خانگی به وجود بیاورد.
شما می‌توانید این دستگاه را به‌صورت آنلاین از سایت پارس‌خزر اصفهان و یا به‌صورت حضوری با مراجعه به این شعبهٔ معتبر از شرکت پارس‌خزر، تهیه کنید.

همچنین دستگاه خردکن پارس‌خزر مدل CP-802P و آسیاب پارس‌خزر مدل 320P محصولاتی دیگر هستند که توسط این شرکت تولید شدند.
پارس‌خزر اصفهان با سابقه‌ای نزدیک به یک دهه و با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، شعبه‌ای معتبر از شرکت پارس‌خزر است که در زمینهٔ ارائهٔ بهترین لوازم برقی خانگی، فعالیت می‌کند.

 

تلاش این شرکت بر آن است تا اینکه بتواند مانند برندهایی چون ال جی و بوش محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.

 

ویژگی‌های دستگاه سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - همزن مدل QMC20 چیست؟  

این سه کاره دستگاهی کوچک اما بسیار کارآمد است که وجود آن در هر آشپزخانه‌ای می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.
این دستگاه جادویی محصولی از شرکت معتبر پارس‌خزر بوده که مصداق خوبی برای این مثال فلفل نبین چه ریزه است!
این دستگاه کوچک با بدنهٔ پلاستیکی که دارد وزن بسیار سبکی داشته و فضای کمی از آشپزخانه‌تان را اشغال می‌کند.
موتور این دستگاه، بسیار قدرتمند بوده و توانایی این دستگاه را بالا می‌برد.
موتور این دستگاه که درواقع قسمت چرخانندهٔ این دستگاه پرقدرت محسوب می‌شود، بر روی پارچ دستگاه نصب شده و با تیغه‌های دستگاه، ارتباط برقرار می‌کند.
شما می‌توانید با فشار دادن دکمهٔ این دستگاه، چرخش تیغه‌های آن را آزاد نمایید.
به‌این‌ترتیب تیغه‌های دوگانهٔ این محصول، به گردش درآمده و با استفاده از لبه‌های تیز خود و با قدرتی بالا می‌توانند مواد غذایی را کاملاً خرد کنند.

QMC20 سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - همزن مدل
و درعین‌حال با برداشتن دستتان ازروی دکمهٔ دستگاه، موتور دستگاه از حرکت خواهد ایستاد.
یک ویژگی بسیار عالی و برجسته‌ای که برای این دستگاه، تعبیه گشته است، سیستم ایمنی دستگاه است که از دسترسی به تیغه‌های دستگاه در حین کار دستگاه، جلوگیری می‌کند.
این دستگاه از دو قسمت متفاوت ساخته شده است، قسمت بالایی دستگاه و قسمت پایینی که شامل ظرف اصلی مواد غذایی، تیغه‌ها، دیسک خامه‌زن و مخلوط‌کن می‌باشد.
این محصول، باقابلیت‌های فراوانی که دارد شما را به حیرت و تحسین زیادی وادار می‌کند.
این دستگاه، قادر است 400 گرم گوشت و مرغ و سوسیس و کالباس و ماهی را در عرض 10 ثانیه خرد کند.
همچنین شما می‌توانید در عرض 10 ثانیه، 500 گرم گوجه و خیار و کرفس، کاهو و کلم را به اندازهٔ دلخواهتان خرد کنید. یعنی با استفاده از این دستگاه می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سالاد خوشمزه‌ای را حاضر کنید.
این دستگاه، می‌تواند در حدود 1000 میلی‌لیتر مایعات مختلفی چون شیر و شربت، سس، تخم‌مرغ و خامه را با استفاده از دیسک مخلوط‌کن در مدت 5 تا 20 ثانیه، مخلوط کند.
چرخ‌دنده‌های روی موتور این دستگاه از مواد ضدسایش ساخته شده که امکان خردکردن مواد سخت را به کاربر می‌دهد.

سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - همزن مدل QMC20  دارای پایه‌های لاستیکی است، و این باعث شده تا دستگاه به‌صورت مناسب‌تری بر روی سطوح بایستد. تنوع رنگی این سه کاره، باعث شده تا این سه‌کارهٔ جادویی با هر سلیقه‌ای سازگاری داشته باشد.
همچنین شست‌وشوی این دستگاه بسیار آسان می‌باشد. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - همزن مدل QMC20، را از سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت