در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

جاروشارژی پارس‌خزر مدل شارک

شناسه محصول: KM217
شناسه محصول: KM217
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,498,000
2,323,140 تومان 174,860 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ابعاد جارو: 360×100×150 میلی‌متر   وزن دستگاه: 1.34 کیلوگرم   ولتاژ باتری جارو: 14.4 ولت   قدرت موتور: 60 وات   محدودهٔ میزان شارژدهی محصول: 10.1 تا 15 دقیقه   نوع جارو: دستی   دارای سری قابل تعویض   نحوهٔ نصب جارو: نصب بر روی دیوار ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
جاروشارژی پارس‌خزر مدل شارک
نقد و بررسی

ابعاد جارو: 360×100×150 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 1.34 کیلوگرم

 

ولتاژ باتری جارو: 14.4 ولت

 

قدرت موتور: 60 وات

 

محدودهٔ میزان شارژدهی محصول: 10.1 تا 15 دقیقه

 

نوع جارو: دستی

 

دارای سری قابل تعویض

 

نحوهٔ نصب جارو: نصب بر روی دیوار

 

دارای فیلتر قابل شست‌وشو

 

نوع اتصال به منبع تغذیه: بی‌سیم و دارای داک شارژ

 

نوع باتری: شارژی

 

اقلام همراه جارو:

 

پایهٔ شارژ

 

نازل جمع‌کنندهٔ مایعات

 

آداپتور شارژ

 

برس مبلمان

 

نازل گوشه پاک‌کن

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی


جاروشارژی پارس‌خزر مدل شارک، یک جاروی قدرتمند و منحصربه‌فرد است. این جاروشارژی دستگاهی کاربردی بوده و ما قصد داریم در مطلب زیر به بررسی دستگاه جاروشارژی پارس‌خزر مدل شارک بپردازیم. پس در ادامهٔ این مطلب با ما همراه بمانید.

Shark جاروشارژی پارس‌خزر مدل شارک

قبل از هر چیزی اجازه بدهید توضیحاتی در مورد جاروشارژی و کاربردهای آن به شما ارائه کنیم.
نظافت خانه یک امر بسیار ضروری است چرا که علاوه بر جلوگیری از ایجاد بیماری‌های مختلف در اثر گردوغبار و عدم نظافت به وجود می‌آیند، نظافت محلی که در آن زندگی می‌کنیم در روحیهٔ ما بسیار تأثیرگذار می‌باشد.
جاروبرقی‌ها همواره وسایلی هستند که در ردهٔ وسیله‌های ضروری و در صف اول وسایل هر خانه‌ای قرار می‌گیرند. با گذر زمان و پیشرفته و گسترده‌تر شدن فناوری، انواع مختلفی از جارو به بازار آمد که یکی از این مدل‌ها، جاروشارژی بود.
ممکن است با خودتان فکر کنید که جاروشارژی یک وسیلهٔ اضافه و ناکارآمد در زمینهٔ نظافت خانه باشد اما باید بگوییم که شما کاملاً در اشتباهید.
جاروهای شارژی از نظر عملکرد بهتر، سبک‌وزن بودن و استفادهٔ آسانی که دارند می‌توانند جایگزینان بسیار مناسبی برای جاروبرقی باشند.
جاروهای شارژی امکان جابه‌جایی آسان‌تری داشته و به‌آسانی شارژ می‌شوند. البته جاروشارژی می‌تواند برای نظافت‌های کم‌حجم مناسب باشد.
یک عضو بسیار مهم در جاروشارژی، مخزن آن است که دارای قابلیت جداسازی، تخلیه و دوباره سرهم کردن آن می‌باشد.
درواقع جاروشارژی به علت اینکه به پریز برق وابسته نیستند، برای تمیزکردن نقاطی که استفاده از جاروی معمولی در آنها کار دشواری است مانند پله‌ها و یا داخل اتومبیل بسیار مناسب می‌باشد.
سبک‌وزن بودن و عدم وابستگی به پریز برق، بزرگ‌ترین نقطه قوت این مدل جارو می‌باشد.
جاروشارژی به علت اینکه جمع‌وجور بوده و استفاده از آن بسیار آسان است، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید دائم منزل خود را تمیز کرده و همیشه در محیطی پاکیزه زندگی کنید.
جالب است بدانید که قدرت جاروشارژی با استفاده از واحد وُلت تعریف می‌شود. به این معنی که هرچقدر ولتاژ دستگاه بالاتر باشد، قدرت آن هم بیشتر است.
جاروبرقی‌ها در حدود شش کیلو وزن دارند درحالی‌که وزن جاروشارژی حدود سه کیلوگرم است. اما باید به هنگام خرید جاروشارژی توجه داشته باشید که این وزن کم، باعث برهم‌خوردن تعادل جارو نشود.
جاروشارژی‌ها دارای سرعت عمل بالایی هستند و به‌آسانی قابل جابه‌جایی هستند. این جاروها معمولاً فضای زیادی از کمد شما را اشغال نمی‌کنند.
شارژی بودن این دستگاه وابسته نبودن به برق به شما کمک می‌کند تا در زمان نبود برق بتوانید به‌راحتی از این جارو استفاده کنید.
البته باید بدانید که این مدل جارو برای تمیزکردن کل خانه مناسب نیست. شما باید از این جارو در مکان‌هایی استفاده کنید که کوچک‌اند و یا دسترسی به آنها دشوار است. مانند گوشه‌های دیوار، سطوح باریک و مبل‌ها.
به‌طورکلی این مدل جارو را باید بر اساس نیاز خود و بادقت بسیار زیادی خریداری کنید و به نکاتی چون باتری، وزن و ... توجه زیادی داشته باشید.
ما در ادامهٔ این مطلب قصد داریم یکی از بهترین جاروشارژی‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم که توسط یک شرکت آشنا و معتبر تولید و عرضه شده است.
همگی با نام معروف پارس‌خزر آشنایی دارید و قطعاً برای یک‌بار هم که شده این اسم را شنیده‌اید. این شرکت که سالیان سال است یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات برقی خانگی است، همواره در رقابت با همتاهای خارجی توانسته به شکل بسیار موفقی عمل کند.
قصد داریم به معرفی محصولی از شرکت پارس‌خزر بپردازیم و اما قبل از هر چیزی باید بگوییم که شما می‌توانید این دستگاه را از طریق خرید آنلاین، یعنی از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا به‌صورت حضوری، از فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این محصول را تهیه کنید.

دستگاه جاروشارژی سایا مدل 414 و دستگاه جارو اتومبیل سایا مدل 121 محصولی باکیفیت دیگری از شرکت سایا است.
پارس‌خزر اصفهان، یکی از شعبه‌های معتبر پارس‌خزر است که به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و با سابقه‌ای نزدیک به یک دهه، مشغول ارائهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

 

تمام تلاش این شرکت بر آن است تا مانند برندهایی چون ال جی و سامسونگ بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.

 

 

قابلیت‌های دستگاه جاروشارژی پارس‌خزر مدل شارک چیست؟

این جاروشارژی یک محصول از شرکت پارس‌خزر است که طراحی ساده‌ای را دارا می‌باشد.

Shark جاروشارژی پارس‌خزر مدل شارک
این جارو با برخورداری از سری‌های مختلفی که دارد می‌تواند امکانات و ویژگی‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار بدهد.
این دستگاه با موتور 60 واتی که دارد در دستهٔ جاروهای خشک و تر قرار گرفته که این یعنی توانایی جذب مایعات را نیز دارد.
البته باید توجه داشته باشید که ابتدا محفظهٔ آشغال‌ها را خالی کرده و سپس با این جارو به جذب مایعات بپردازید.
این محصول، دارای یک نازل بازشونده بوده که تنها با فشار یک دکمه می‌تواند عمل کند.
یک ویژگی مثبت این جارو این است که نازل و مخزن خاک این دستگاه به‌آسانی و تنها با فشردن یک دکمه باز می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند تا بدون اینکه دستتان با خاک و گردوغبار داخل مخزن تماسی داشته باشد، بتوانید آن را تخلیه نمایید.
این محصول، دارای برس مخصوص مبلمان و نازل گوشه پاک‌کن است که با استفاده از آن می‌توانید به‌آسانی هرچه‌تمام‌تر، مناطقی که دسترسی به آنها بسیار دشوار است را نظافت کنید.
توجه داشته باشید که این دستگاه برای استفاده در محیط‌های کوچک و همچنین استفاده‌های خاص مناسب می‌باشد.
به‌عنوان جایگزینی برای جاروهای پرسروصدا که جمع‌کردن و استفاده از آنها دشوار و خسته‌کننده است، این جاروها، برای استفاده در آشپزخانه هم مناسب هستند.
این دستگاه دارای یک محفظهٔ قابل‌مشاهده است که تا در صورت پرشدن دستگاه، از آن باخبر شوید.
این دستگاه مجهز به سه عدد فیلتر و همچنین مجهز به سیستم Trickle هم می‌باشد.
این دستگاه مجهز به یک دریچهٔ یک‌طرفه لاستیکی است تا از خروج آشغال از دستگاه در هنگام عمودی قرارگرفتن دستگاه، جلوگیری به عمل آورد.
این محصول به چهار مرحله فیلتراسیون مجهز می‌باشد: فیلتر دائمی مشبک پلاستیکی، فیلتر پلاستیکی مجهز به توری، فیلتر اسفنجی و فیلتر پارچه‌ای.
این دستگاه دارای 12 عدد باتری با ولتاژ 14.4 ولت می‌باشد.
نشانگری که بر روی بدنهٔ اصلی دستگاه قرار گرفته است به شما نشان می‌دهد که دستگاه در حال شارژ می‌باشد.
این دستگاه مجهز به دکمه‌ی کشویی و یک کلید جدا‌کننده‌ی محفظه‌ی زباله و یک دکمه‌ی خاموش روشن کشویی با کاربری آسان می‌باشد.
این دستگاه همچنین دارای نشانگر مقدار ماکزیمم مایعات جمع‌آوری‌شدهٔ داخل دستگاه می‌باشد.

جاروشارژی پارس‌خزر مدل شارک، یک جاروی کاربردی است. این جاروشارژی برای نظافت محیط‌های کوچک و یا مکان‌هایی که نظافت آنها دشوار می‌باشد مناسب است. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه جاروشارژی پارس‌خزر مدل شارک را از سایت پارس‌خزر اصفهان، سفارش دهید.

 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت