در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

بخارپز پارس‌خزر مدل FS-12000P

شناسه محصول: KM247
شناسه محصول: KM247
دسته بندی: بخارپز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,977,000
1,838,610 تومان 138,390 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 650 ولت   وزن دستگاه: 2.5 کیلوگرم   ظرفیت دستگاه: 12 لیتر   ظرفیت مخزن آب دستگاه: 1 لیتر   جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک   ظرفیت به نفر: 8 نفره   ابعاد دستگاه:   طول: 35 سانتی‌متر   عرض: 28 سانتی‌متر   ارتفاع: ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
بخارپز پارس‌خزر مدل FS-12000P
نقد و بررسی

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 650 ولت

 

وزن دستگاه: 2.5 کیلوگرم

 

ظرفیت دستگاه: 12 لیتر

 

ظرفیت مخزن آب دستگاه: 1 لیتر

 

جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک

 

ظرفیت به نفر: 8 نفره

 

ابعاد دستگاه:

 

طول: 35 سانتی‌متر

 

عرض: 28 سانتی‌متر

 

ارتفاع: 45 سانتی‌متر

 

دارای سه عدد سبد بخارپز

 

دارای سینی شیرابه

 

دارای درب‌پوش

 

دارای تایمر 60 دقیقه‌ای

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

بخارپز پارس‌خزر مدل FS-12000P، دستگاهی بسیار قدرتمند و کاربردی است. این بخارپز دارای ویژگی‌های مناسبی است.

ما در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های دستگاه بخارپز پارس‌خزر مدل FS-12000P را بررسی کرده و این محصول فوق‌العاده را به شما معرفی کنیم. پس لطفاً تا پایان این مقاله با ما همراه بمانید.

FS-12000P بخارپز پارس‌خزر مدل

همهٔ ما می‌دانیم که این روزها زندگی همهٔ ما ماشینی شده است و به همین دلیل فعالیت بدنی‌مان کاهش پیدا کرده است؛ بنابراین با چنین وضعیتی، استفاده از روش پخت غذا به‌صورت سرخ کردن مواد غذایی در روغن‌های مضر، باعث چاقی و ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی بشود؛ بنابراین در چنین شرایطی و برای خوردن غذایی سالم اما درعین‌حال خوشمزه، استفاده از شیوهٔ پخت به‌صورت بخارپز یک روش عالی می‌باشد.
باگذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌هایی به جهت آسان‌تر کردن آشپزی به بازار ارائه شدند که دستگاه بخارپز برقی، یکی از انواع این دستگاه‌ها می‌باشد.
شما می‌توانید با استفاده از دستگاه بخارپز برقی غذایی سالم و خوشمزه نوش جان کنید.
دستگاه‌های بخارپز، یکی از لوازم ضروری و مهم در آشپزخانه‌ها در دنیای امروز می‌باشند که علاوه بر حفظ ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در مواد غذایی، به ما کمک کرده تا رژیم غذایی سالمی را داشته باشیم.
به علاوهٔ همهٔ این ویژگی‌ها، طرز استفاده از دستگاه بخارپز بسیار ساده و آسان می‌باشد که پیچیدگی خاصی نخواهد داشت.
می‌دانید که یکی از بهترین شیوه‌ها برای پخت‌وپز مواد غذایی، روش بخارپز کردن مواد غذایی است.
در این روش تهیهٔ غذا، شما از روغن استفاده نکرده و تقریباً به طور صددرصدی ویتامین‌های مواد غذایی به طور کامل حفظ خواهند شد.
با استفاده از این روش، غذای شما بسیار کم کالری است و درعین‌حال نسبت به جوشاندن و آپ پز کردن، زمان کمتری را به خود اختصاص خواهند داد.
بخارپزها دارای انواع مختلفی در بازار هستند که هرکدام نسبت به دیگری برای شما کاری انجام می‌دهند و ممکن است قابلیت‌های آنها باهم متفاوت باشد. در بندهای زیر قصد داریم، به شما نکات مهم در استفاده از دستگاه‌های بخارپز را آموزش بدهیم.
نکتهٔ مهم اول، درجه آب دستگاه است که در حین استفاده از بخارپز باید به آن توجه داشته باشید.
دستگاه‌های بخارپز، مجهز به مخزن آب هستند که دارای درجه‌بندی است‌. شما باید مخزن آب دستگاه را بر اساس آنچه که در دفترچه راهنما و یا روی خود دستگاه مشخص شده است از آب پرکرده و سپس طبقات بخارپز را روی آن قرار داده و به این صورت، کار پخت غذا را آغاز نمایید. بیشتر دستگاه‌های بخارپز مجهز به زنگ هشدار می‌باشند که در صورت خالی شدن آب مخزن به شما هشدار خواهند داد. این مخزن را می‌توانید هم‌زمان با پخت غذا به‌صورت مجدد، از آب پر نمایید.
دقت داشته باشید که اندازهٔ دستگاه‌های بخارپز، با یکدیگر متفاوت هستند بنابراین مدلی را تهیه کنید که برای شما، امکان پخت هم‌زمان چند ماده غذایی را به‌صورت جداگانه، فراهم نماید. دستگاه‌های بخارپز، معمولاً برحسب اندازه‌شان، دارای دو یا سه طبقه هستند که این ظرف‌ها، دارای حفره‌هایی هستند که می‌تواند بخار را عبور داده و جنس آنها هم معمولاً پلاستیکی می‌باشد. اگر شما علاقه دارید که در کنار غذایتان، سبزیجات میل نمایید، دستگاه بخارپزی را انتخاب کرده که حداقل دارای دوطبقه باشد و به این صورت، مواد غذایی مختلف در کنار یکدیگر قرار نگیرند.
دقت داشته باشید که بعضی از بخارپزها، مجهز به محفظهٔ بزرگ‌تری هستند که می‌توان مواد غذایی همچون گوشت را درون آنها پخت و یا به این صورت هستند که یک محفظه می‌تواند درون محفظه بزرگ‌تر قرار بگیرد و در این صورت فضای کمتری را اشغال خواهند کرد.
سعی کنید دستگاه بخارپزی را انتخاب کرده که دکمهٔ خودکار داشته باشد و به این وسیله، بعد از پایان زمان پخت غذا به‌صورت خودکار، خاموش بگردد.
دستگاه‌های بخارپز دارای تنوع مدل زیادی هستند که انتخاب آنها ممکن است کمی دشوار باشد‌. پس ابتدا نیاز خودتان را بررسی کرده و سپس با کسب اطلاعات کافی درمورد محصولی که قصد خرید آن را دارید، اقدام به خرید کنید تا پس از خرید، پشیمان نگردید.
ما در این مقاله می‌خواهیم، دستگاه بخارپز باکیفیتی از شرکت آشنا و معتبر پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم.

دستگاه بخارپز پارس‌خزر مدل دیجی استیل و پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC181E-110V از دیگر محصولات این شرکت بود که بسیار مناسب هستند.
شما می‌توانید این دستگاه را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت آنلاین سفارش دهید و یا به‌صورت مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

گفتنی است که در مقایسه با برندهایی چون سونی و سامسونگ، محصولات شرکت پارس‌خزر دارای کیفیت مناسبی هستند.

فروشگاه پارس‌خزر اصفهان، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، نزدیک به یک دهه است که مشغول به عرضهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به مردم عزیز کشورمان می‌باشد.

دستگاه بخارپز پارس‌خزر مدل FS-12000P دارای چه ویژگی‌هایی است؟

 

این بخارپز، محصولی کاربردی و باکیفیت است که با طراحی ساده و زیبای خود، بسیار پرکاربرد عمل خواهد کرد. این دستگاه دوست‌داشتنی توسط شرکت پارس‌خزر تولید و سپس روانهٔ بازار گشته است.

FS-12000P بخارپز پارس‌خزر مدل
ظرفیت این دستگاه، دوازده لیتر می‌باشد که به شما امکان پخت مواد غذایی را خواهد داد‌.
گفتنی است که مخزن آب این دستگاه، یک لیتر گنجایش دارد که برای این دستگاه، مناسب می‌باشد.
این محصول دارای تایمر 60 دقیقه‌ای است که برای این دستگاه، یک ویژگی مثبت در نظر گرفته می‌شود چرا که به شما این امکان را می‌دهد که مواد غذایی را داخل دستگاه ریخته و به کارهای دیگرتان مشغول شوید، سپس دستگاه شما را از زمان پایان پخت مواد غذایی، مطلع خواهد ساخت.
همچنین این بخارپز پارس‌خزری دارای نمایشگر میزان آب نیز می‌باشد که بسیار ویژگی مناسبی است.
این دستگاه قابلیت استفاده به صورت یک طبقه‌ی حجیم را برای کاربر خود، فراهم کرده است.
این دستگاه بخارپز باکیفیت، مجهز به پنجرهٔ نشانگر میزان آب است تا شما را از مقدار آبی که در داخل مخزن است مطلع سازد‌. همچنین یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه، مجهز بودن به قابلیت اضافه‌کردن آب در حین پخت به دستگاه است که کار کاربر را تا حد بسیار زیادی آسان نموده است.
این دستگاه، مجهز به سیستم قطع‌کن خودکار می‌باشد که از سوختن و یا رسیدن آسیب‌های احتمالی به غذا و دستگاه، جلوگیری خواهد کرد.
به همراه این محصول، ظرف جمع‌آوری عصاره‌ی مواد غذایی به کاربر ارائه خواهد شد.
در این محصول پارس‌خزری، امکان جمع‌آوری سیم در قسمت زیرین دستگاه وجود دارد تا به این صورت از رسیدن آسیب‌های احتمالی به سیم دستگاه، ممانعت به عمل خواهد آورد.
این دستگاه بخارپز باکیفیت دارای سه طبقه می‌باشد که گفتنی است برای پخت غذا برای هشت نفر، کارآمد خواهد بود.
جنس بدنهٔ این دستگاه از پلاستیک بوده که بسیار مقاوم و مستحکم است و به این صورت در برابر آسیب‌های احتمالی، مقاومت خواهد کرد.
باید بگوییم که سیستم بخاردهی در این محصول دوست‌داشتنی، بسیار سریع است که باعث پس دادن عصار از مواد غذایی به‌ویژه گوشت قرمز خواهد شد که این عصاره به‌واسطهٔ ظرف جمع‌آوری عصارهٔ این دستگاه، قابل جمع‌کردن می‌باشد.
برای این دستگاه، یک دریچهٔ خروج بخار هم تعبیه گشته است.

بخارپز پارس‌خزر مدل FS-12000P، یک دستگاه جمع‌وجور اما کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا تغذیه‌ای سالم در پیش داشته باشید. این بخارپز، دارای سه سینی بوده که برای هشت نفر، غذا حاضر خواهد کرد. امکان افزودن آب به دستگاه در حین پخت، دریچهٔ مشاهدهٔ میزان آب دستگاه، ظرف جمع‌آوری عصارهٔ مواد غذایی، محفظهٔ جمع‌آوری سیم، تایمر و زنگ هشدار و چندین ویژگی مهم دیگر، باعث شده که این دستگاه به یک محصول محبوب از پارس‌خزر، تبدیل بشود.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه بخارپز پارس‌خزر مدل FS-12000P را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و خریداری نمایید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت