در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل مانگو

شناسه محصول: KM287
شناسه محصول: KM287
دسته بندی: آبمیوه گیری
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,935,000
1,799,550 تومان 135,450 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان دستگاه: 300 وات نوع دستگاه: تک کاره وزن: 3.2 کیلوگرم جنس تیغه: استیل ضدزنگ ابعاد: 250×170×250 میلی‌متر

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل مانگو
نقد و بررسی

توان دستگاه: 300 وات

نوع دستگاه: تک کاره

وزن: 3.2 کیلوگرم

جنس تیغه: استیل ضدزنگ

ابعاد: 250×170×250 میلی‌متر

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل مانگو محصولی مناسب است که می‌توان به کمک آن آبمیوه‌های سالم تهیه کرد.
این آبمیوه‌گیری دارای ویژگی‌های متعدد است. در ادامهٔ این مقاله ما به معرفی دستگاه آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل مانگو خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل مانگو

باتوجه‌به این نکته که میوه‌ها دارای چه میزان مواد مفید برای بدن و چه میزان ویتامین هستند، مشخص می‌شود که خوردن انواع میوه‌ها و به‌خصوص آبمیوهٔ طبیعی و سالم تا چه اندازه می‌تواند در سلامتی ما مؤثر باشد.
به‌خصوص اگر آبمیوه‌ای که ما مصرف می‌کنیم، طبیعی باشد و به‌صورت خانگی و به روش سالم تهیه شده باشد. چنین آبمیوه‌ای چقدر می‌تواند خوشمزه و سالم و سرشار از انواع ویتامین‌ها باشد.
گفتنی است که خوردن آبمیوه می‌تواند باعث پیشگیری از بیماری‌های قلبی، انواع سرطان و ... شود که بسیار مفید و مناسب خواهد بود.
باتوجه‌به اینکه آبمیوه‌ای که در خانه تهیه شده باشد دارای کیفیت و سلامتی بالا است، میزان اهمیت نقش یک دستگاه آبمیوه‌گیری در خانه مشخص می‌شود.
اصلاً به همین دلیل است که این دستگاه یکی از پرکاربردترین لوازم برقی در هر خانه‌ای است که حضور آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
چرا که به کمک این دستگاه می‌توان انواع آبمیوه‌های طبیعی و سرشار از ویتامین را در زمانی کوتاه تهیه کرد و در هر موقع از سال و به‌خصوص در زمان‌هایی که بیمار هستید و بدن شما به خوردن چنین مواد سالمی احتیاج دارد می‌توان از این دستگاه برای تهیهٔ انواع آبمیوه‌های سالم و مغذی و طبیعی بهره برد.
به‌طورکلی اگر بخواهیم بگوییم، آبمیوه‌گیری به دستگاهی گفته می‌شود که می‌توان به کمک آن آبمیوه تهیه کرد. این دستگاه به دو دستهٔ برقی و دستی تقسیم‌بندی می‌شود.
نوع دستی آن در زمان‌های قبل‌تر استفاده می‌شد که تا حدی کاربردی بود اما به دلیل انرژی زیادی که از دست افراد مصرف می‌کرد و همچنین زمان بیشتری که برای تهیهٔ آبمیوه استفاده می‌کرد، پس از مدتی جای خود را به مدل‌ برقی آن داد و مدل برقی این دستگاه تا کنون مورد استقبال و استفادهٔ همهٔ مردم قرار گرفته است‌‌.
گفتنی است که مدل برقی این دستگاه را می‌توان به دو دستهٔ تک کاره و چندکاره تقسیم‌بندی کرد که مدل چند کارهٔ آن دارای آسیاب، مخلوط‌کن و ... می‌باشد.
پس شما بسته به نیاز خودتان باید به خرید مدل دلخواه خود اقدام کنید.
اگر بخواهیم به‌طورکلی به ساختار و ساختمان این دستگاه اشاره کنیم و آن را توضیح دهیم باید مواردی چون صفحه‌ و تیغ برنده، موتور، اهرم فشارنده، محفظهٔ موتور، مخزن، درپوش مخزن، درپوش دهانه، توری، ظرف، صفحه‌کلید، صفحه مشخصات، کلاهک صفحه برنده و ... را نام ببریم که از قطعات اصلی تشکیل‌دهنده این وسیله هستند‌.
اما سؤال پیش می‌آید که نحوهٔ کار با این دستگاه چگونه است و برای طولانی‌تر شدن عمر این دستگاه باید چه‌کارهایی را انجام داد؟
همیشه سعی کنید که میوه‌ها را هرگز با هسته در داخل این دستگاه قرار ندهید. چراکه هسته‌ به تیغه‌های این دستگاه آسیب خواهد رساند‌.
هرگز مقدار زیادی میوه را به‌صورت یک‌دفعه در داخل این دستگاه نریزید. چرا که جمع‌شدن بیش از اندازهٔ تفاله در داخل محفظهٔ این دستگاه باعث رسیدن آسیب به موتور آن خواهد شد‌.
هرگز موتور این محصول را نشویید و در حین نظافت دستگاه دقت داشته باشید که رطوبت و آب به داخل موتور دستگاه راه پیدا نکند.
دقت داشته باشید که قسمت‌های متحرک دستگاه را محکم نگه داشته تا در زمان روشن شدن دستگاه به بیرون پرت نشوند و به شما آسیب نرسانند‌.
قبل از اینکه درب دستگاه را باز کنید، دقت کنید که دستگاه خاموش شده باشد و سپس درب را باز کنید.
دقت داشته باشید که میوه‌هایی که نرم هستند مانند گوجه، کیوی، موز و ... نباید داخل این وسیله قرار بگیرند چرا که در منافذ فیلتر دستگاه گیرکرده و ممکن است باعث آسیب شوند.
زمانی که مشغول به بیرون آوردن تفاله‌ها از داخل دستگاه هستید حتماً باید از خاموش بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید.
در هنگام استفاده از این محصول هرگز با دست قطعات میوه را به داخل دستگاه فرو نبرید چرا که این کار بسیار خطرناک است.
به طور یک‌سره و دائم و پشت‌سرهم با این وسیله کار نکنید، چرا که این کار باعث آسیب رسیدن به دستگاه می‌شود. بلکه سعی کنید پس از چند دقیقه کار با دستگاه، آن را خاموش کنید.
برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور دستگاه، این وسیله را از انواع ضربات به‌دور نگه دارید‌.
قطعات دستگاه را بادقت و حوصله نصب کنید تا از آسیب رسیدن به محصول جلوگیری کنید.
اگر می‌خواهید که آبمیوه‌ای زلال در اختیار داشته باشید، به‌ازای دو لیوان، فیلتر دستگاه را تمیز کنید.
به علاوهٔ رعایت تمام این نکات، دقت داشته باشید که قبل از خرید محصول موردنظر ابتدا نیاز خود را بررسی کنید و بادقت دست به خرید بزنید.
برند آشنای پارس‌خزر همواره در این زمینه موفق عمل کرده و سعی داشته تا مانند برندهایی چون ال جی و سامسونگ محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.
ما در این مقاله قصد داریم به شما محصولی از برند پارس‌خزر را معرفی کنیم.
شما می‌توانید این محصول و محصولات باکیفیت دیگری چون آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل آووکادو و آبمیوه‌گیری مدل JBG-610SP را طریق سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید.
پارس‌خزر اصفهان شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است که به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور نزدیک به یک دهه است که مشغول به فعالیت می‌باشد.

آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل مانگو دارای چه ویژگی‌هایی است؟

آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل مانگو

این دستگاه یک دستگاه تک کاره است که توسط شرکت معتبر پارس‌خزر تولید شده است.
این محصول دارای موتوری مناسب با توان مصرفی 300 وات است.
طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که میوه‌ها باید از قسمت بالای دستگاه وارد شده و به سمت تیغه‌های دستگاه هدایت بشوند.
این محصول دارای ظرف مخصوص است که به کمک آن می‌توان آب‌میوه را گرفت.
درپوشی که برای این دستگاه طراحی شده است از کثیف شدن اطراف دستگاه در حین کار جلوگیری خواهد کرد. در این دستگاه، تفالهٔ میوه‌ها در جای مخصوص به خودشان قرار می‌گیرد.
جنس بدنهٔ این وسیله از پلاستیک فشرده‌شدهٔ مقاوم در برابر ضربه یا ABS است و همچنین جنس تیغهٔ این دستگاه از استیل ضدزنگ خواهد بود.
دهانهٔ ورودی دستگاه به‌صورت مخروطی شکل است که میوه‌ها را می‌توان به‌راحتی در درون آن قرارداد.
پایه‌های ضدلغزشی که برای این وسیله تعبیه گشته است از لیز خوردن دستگاه در حین کار جلوگیری خواهد کرد.
این محصول مجهز به سیستم میکرومش است که دارای قابلیت جداسازی حداکثر آب‌میوه از تفالهٔ آن را دارد.
این دستگاه دارای استوانهٔ مخروطی است و سبد آبگیری نیز برای این محصول تعبیه گشته است.
کلید روشن و خاموش برای این محصول تعبیه شده و محافظ حرارتی برای جلوگیری از سوختن موتور نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است‌.
این محصول دارای سوئیچ ایمنی نیز می‌باشد.
با کمک این وسیله شما قادر خواهید بود آب‌میوه‌های طبیعی و سرشار از ویتامین را تهیه کنید و از آن لذت ببرید.
در نهایت کلام این محصول، یک دستگاه کاربردی و مناسب است که به شما در جهت داشتن تغذیه‌ای سالم کمک خواهد کرد و دارای قابلیت‌های متعدد نیز می‌باشد.
آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل مانگو دستگاهی مناسب برای تهیهٔ آبمیوه در هر فصلی از سال است. این آبمیوه‌گیری دستگاهی کاربردی است. شما می‌توانید این دستگاه آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل مانگو را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این محصول را خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت